یادواره شهدای انقلاب در خراسان جنوبی برگزار می شود

زارعی گفت: یادواره شهدای انقلاب بیرجند همزمان با ۱۷ بهمن ماه در سالن ایثارگران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی؛ افسانه زارعی امروز  (10 بهمن) در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی اظهار کرد: یادواره شهدای انقلاب در شهرستان های بیرجند، قاینات، درمیان و فردوس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بیرجند ۶ شهید، قاینات پنج شهید، درمیان یک شهید و فردوس هم ۲ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است، افزود: غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا با محوریت شهرستان درمیان در روز مبعث رسول مکرم اسلام (ص)در ۱۹ بهمن انجام خواهد شد.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی گفت: یادواره شهدای انقلاب بیرجند همزمان با ۱۷ بهمن ماه در سالن ایثارگران برگزار می‌شود که در حاشیه آن نمایشگاه عکس با موضوعات انقلاب و نقش خراسان جنوبی در انقلاب نیز دایر خواهد بود. 

زارعی با بیان اینکه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زندگینامه ۱۴ شهید انقلاب استان منتشر و بنر شهدا نیز در تبلیغات محیطی شهر نصب خواهد شد، عنوان  کرد: رونمایی از کتاب  «زنده تر از همیشه»  با موضوع کرامات شهدا و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان انقلاب نیز از جمله برنامه‌های این یادواره است. 

کد خبر 1747152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha