باید هسته های تربیتی با حضور نوجوانان و جوانان در مساجد تشکیل شود

حجت الاسلام حسینی گفت: باید برنامه های مساجد را به سمتی برد تا جوانان به سمت مسجد رغبت پیدا کنند و بتوان هسته تربیتی در مسجد تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امروز (سه شنبه ۱۰ بهمن) در دومین جلسه کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان گفت: باید در برنامه ریزی های مساجد به اجرای برنامه های تربیتی برای نوجوانان توجه شود.

رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان افزود: کاری که خروجی تربیتی نداشته باشد نباید انجام و اجرا شود.

وی ادامه داد: باید برنامه های مساجد را به سمتی برد تا جوانان به سمت مسجد رغبت پیدا کنند و بتوان هسته تربیتی در مسجد تشکیل داد.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: برای اجرای برنامه ها در مساجد نیاز به پشتیبانی اوقاف نیز است.

وی با اشاره به شرکت ۱۰ هزار دانش آموز گلستانی در مراسم معنوی اعتکاف، گفت: دانش آموزان گلستانی از برگزاری این برنامه استقبال کردند و با حضور پر رنگی در مساجد حضور یافتند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان بر مردمی سازی برنامه ها تاکید کرد و افزود: مردمی شدن کارها زمان بر است و در این راستا حضور نوجوانان در اجرای برنامه ها موثر است.

وی گفت: نوجوانان باید به عنوان کار ویژه دیده شوند و نوجوانان در این ایام مجری برنامه ها شوند.

حجت الاسلام حسینی افزود: برگزاری مراسم در مدارس اطراف مسجد، حضور عمو روحانی در برنامه ها، اجرای گروه سرود، تجلیل از کاسبان محله و سخنرانی از جمله برنامه های کمیته مساجد در دهه فجر است.

کد خبر 1747160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha