افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی ورزشی ویژه دهه فجر در مازندران

رجبی از اجرای فاز اول طرح ورزش مردم با هدف همگانی شدن ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان مازندران خبر داد و گفت:۲۲ پروژه عمرانی ورزشی ویژه دهه فجر در این خطه از شمال کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی رجبی-مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست خبری رسانه های استان با رؤسای کمیته های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت های حوزه زیرساختی در بخش ورزش مازندران، اظهار کرد: در این چهل و چند سال که از عمر بابرکت انقلاب می گذرد ۴۸ مکان ورزشی روباز به ۳۵۸ مکان و ۴۲۷ مکان سرپوشیده به ۲ هزار و ۴۸۹ مکان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰طرح و برنامه ویژه دهه فجر در سراسر استان برگزار می شود، گفت: حدود ۲۰برنامه مهم و شاخص از جمله این ها تکمیل و افتتاح ۲۲ پروژه نیمه کاره است.

رجبی با بیان اینکه ۱۵پروژه نیمه تمام اداره کل ورزش و جوانان استان تاپایان سالجاری نیز به بهره برداری می رسد، افزود: ۱۸بهمن ماه مراسم تجلیل از ۲۵۰ نفر از نام آوران آسیایی و پارا آسیایی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مازندران با بیان اینکه جشن ورزشکاران در یکی از خیابان های شهرستان بهشهر روز ۱۸بهمن برگزار خواهد شد، ادامه داد: رژه موتورسواران و پاراگلایدرها را در حاشیه عطرافشانی گلزار شهدای ساری خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه رویداد همنا «هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان» در شهرستان آمل با حضور سمن های استان مازندران برگزار می شود، گفت:فاز اول طرح ورزش مردم در استان اجرامی شود.

رجبی با بیان اینکه ۴۰سالن برای بانوان در بخش ورزش صبحگاهی و عصرگاهی آزادسازی می شود، افزود: جمعه بازار ورزش را نیز در قالب طرح ورزش مردم خواهیم داشت.

وی از برگزاری نشست نخبگان ورزش و جوانان خبر داد و گفت: جشن وصال نیز با حضور دکتر انوشه ساعت ۱۴امروز ۱۱بهمن در سالن هلال احمر ساری برگزار می شود. همچنین این جشن ساعت ۱۸در بهشهر برگزار خواهد شد.

رجبی از برگزاری نشست های مشاوره ازدواج آسان در سراسر استان خبر داد و افزود: المپیاد ورزشی جامعه کارگری در بابل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پایگاه های مقاومت با نام شهید روح الله عجمیان در ۲۱رشته برگزار شد، گفت: فینال این مسابقات در ساری و فریدونکنار برگزار می شود.

رجبی از برگزاری مسابقه والیبال کارکنان دولت، همایش مشترک بانوان هیات های ورزش های رزمی، دوچرخه سواری و پیاده روی همگانی، برگزاری فوتسال چهارجانبه با حضور پیشکسوتان ورزشی و ...به عنوان دیگر برنامه های دهه فجر یاد کرد و افزود: خانه های ورزش روستایی ۲۶روستا در دهه فجر تجهیز می شود.

رجبی از برگزاری مسابقات ورزشی در ۳۴منطقه حاشیه نشین استان خبر داد و ادامه داد: مسابقات گل کوچک محلات نیز در استان برگزار خواهد شد.  

وی با بیان اینکه یک چهارم مدال های المپیک به ورزشکاران مازندران اختصاص دارد، گفت: در مسابقات آسیایی مازندران با ۱۸مدال آور اول کشور است.

رجبی با بیان اینکه امکانات مازندران محدود است و سرانه ورزشی این خطه از شمال کشور با وجود این حجم مدال آور آسیایی و المپیکی است، خاطرنشان شد: قبل از انقلاب ۲۲سالن ورزشی داشتیم که اکنون ۵۷۳سالن ورزشی در استان فعال است.

وی با بیان اینکه ۱۳۳تیم ورزشی در لیگ های مختلف فعالیت دارند که باید جایگاه ورزش استان ویژه دیده شود، گفت: باید وزارت خانه کشاورزی و ورزش و جوانان بیش از پیش به مازندران توجه نمایند.

کد خبر 1747229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha