۴۵ پروژه شهرداری گرگان در دهه فجر افتتاح می شود

سیدالنگی از افتتاح ۴۵ پروژه شهرداری گرگان همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدمحمدرضا سیدالنگی امروز (چهارشنبه ١١ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همزمان با چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای شنبه های جهادی، ۴۵ پروژه شهرداری گرگان افتتاح می شود.

شهردار گرگان افزود: از این تعداد پروژه، ١۵٠ میلیارد تومان پروژه عمرانی و زیرساختی و سه هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برنامه های امسال شهرداری گرگان ایجاد شور و نشاط در محلات و محله محوری با موضوعات مسجدمحور، مدرسه محور و حوزه های اجتماعی بوده است، گفت: محرومیت زدایی در راس برنامه های شهرداری قرار دارد.

سیدالنگی ادامه داد: از ١٠٩ محله شهر گرگان، ٢١ محله جزو محلات کم برخوردار است که در اولویت بودجه ای شورا و شهرداری قرار گرفت.

وی اظهارداشت: بیشتر برنامه های اجتماعی و فرهنگی برای رفع مشکلات زیرساختی و کالبدی و معضلات اجتماعی دیده شد و به صورت ویژه در کنار مردم در این محلات قرار گرفتیم.

شهردار گرگان گفت: در ادامه با اولویت محلات شناسایی و برنامه شنبه های جهادی با همکاری هفت دستگاه اجرا شد و ۴۵ شنبه در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کلیدواژه ۴۵ از فروردین ماه امسال در دستور کار شهرداری گرگان قرار گرفت و چهل و پنجمین شنبه های جهادی به ایام الله دهه مبارک فجر ختم می شود.

سیدالنگی افزود: برای اجرای پروژه ها در ۴۵ شنبه جهادی، ٢٠٠ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی برای رفع محرومیت در محلات کم برخوردار شهر گرگان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در این دوره شورایی سال ١۴٠٣، سال تکمیل کننده و آخرین سال فعالیت این دوره از شورا است و در این راستا ۴۶ شنبه جهادی را در برنامه خواهیم داشت.

شهردار گرگان اظهارداشت: در بودجه سال ١۴٠٣، پروژه محور در دستور کار است و با اجرای پروژه ها سعی می شود حکمرانی مردمی و محرومیت زدایی را در اولویت های خودمان قرار دهیم.

کد خبر 1747234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha