برنامه های ستاد کانون های مساجد قم در دهه فجر تشریح شد

رئیس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در دهه فجر را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادر گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مسجد اصل اساسی شکل گیری انقلاب بوده و دهه فجر لیله القدر انقلاب محسوب می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ادامه با اشاره به برنامه های کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، بسیج و حوزه علمیه برنامه های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده است.

رئیس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم با اشاره به برخی از این برنامه ها که با محوریت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود، افزود: برگزاری 12 محفل انس با قرآن در قالب کاروان قرآنی انقلاب در 12 مسجد از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: این کاروان ها شامل گروه تواشیح، قاری قرآن، حافظ قرآن و مجری به همراه تبرکی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع (ع) می شوند که با همکاری این آستان مقدس در ایام دهه فجر در مساجد مناطق مختلف قم حاضر می شوند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم اعزام گروه های سرود و نمایش از مساجد در ایستگاه های انقلاب با محوریت کادر نوجوان کانون های مساجد را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

رئیس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم همچنین به اعزام مبلغ و مربی به مساجد خبر داد و گفت: این افراد با 20 حکم از سوی دفتر تبلیغات اسلامی  به مساجد اعزام می شوند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم طراحی عملیات های فرهنگی و هنری توسط کادر نوجوان ، برپایی ایستگاه صلواتی ، برگزاری مراسم در مساجد، نور افشانی ، آذین بندی مساجد و محلات ، بازدید از خانواده شهدا و ... را از دیگر برنامه ها در این ایام عنوان کرد.

 

کد خبر 1747252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha