اولین جشنواره فیلم‌های ایرانی در فیلیپین برگزار می‌شود

اولین جشنواره فیلم‌های ایرانی (۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه) با نمایش ۷ اثر برتر سینمای کشورمان به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با آغاز شصتمین سال روابط دیپلماتیک دو کشور ایران و فیلیپین در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور اجرایی کردن یکی از بندهای برنامه مبادلات فرهنگی، اولین جشنواره فیلم‌های ایرانی در سال ۲۰۲۴ میلادی (۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه) با نمایش ۷ اثر برتر سینمای کشورمان با عناوین بازمانده، رمانتیسم عماد و طوبا، بادیگارد، پدر آن دیگری، ویلایی‌ها، نسترن‌های وحشی و تختی به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.

با توجه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، جهت ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، فیلم سینمایی «بازمانده» اثر هنرمند فقید کشورمان سیف‌الله داد با حضور مقامات و شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی دو کشور در روز افتتاحیه به نمایش درخواهد آمد.

شایان ذکر است، این جشنواره به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین و اداره کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با مشارکت مرکز فرهنگی فیلیپین، مؤسسه فیلم دانشگاه یوپی و بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1747314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha