۱۲۲ پروژه در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی می شود

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: در دهه فجر امسال ۱۲۲ پروژه با اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی امروز (۱۲ بهمن) در اولین روز از دهه مبارک فجر در دیدار با امام جمعه نهبندان اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای انقلاب و خدمات ۴۵ ساله را به مردم معرفی کنیم بنابراین تبلیغ و تبیین هنرمندانه و خلاقانه دستاوردها برای مردم مهم است.

وی با بیان اینکه ۵۲ پایگاه نظامی آمریکا علیه ما کاملا فعال است، گفت: دشمن تلاش زیادی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و فضای مجازی دارد، در حوزه نظامی ما هیچ نگرانی نداریم اما برای اختلاف انگیزی، جنگ روانی و فضای مجازی دشمن باید وقت بگذاریم.

وی با بیان اینکه دهه فجر با ایام رجب و شعبان مصادف شده است و باید از این ایام برای نشاط و شادابی مردم بهره برد، افزود: منظور از نشاط، ولنگاری فرهنگی نیست بلکه باید برنامه های جدید و خلاقانه داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان خواستار تعیین یک رابط خبری در هر اداره شد و افزود: مردم باید بدانند در ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب چه اقداماتی انجام شده است.

مرادی افزود: امیدآفرینی و امید بخشی به جامعه،  ایجاد فضای با نشاط و مفرح، رفع گره های مبهم و دارای شبهات در بین مردم و نخبگان از اهداف مهم ما در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه ما مردم خوبی داریم و باید مشکلات مردم را بشنویم و حل کنیم، گفت: دستگاه های خدمت رسان باید با مردم بیشتر ارتباط بگیرند.  

وی گفت: ۵۰ درصد جامعه ما بانوان هستند که باید برای این قشر برنامه داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: دولت سیزدهم با هدف خدمت رسانی تشکیل شده و با قدرت این کار را انجام می دهد.

مرادی با اشاره به پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی نهبندان در دهه فجر، افزود: در دهه فجر امسال ۱۲۲ پروژه با اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: از تعداد ۱۲۲ پروژه، ۱۰۸ پروژه با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و چهار پروژه با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

کد خبر 1747465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha