رهبری و وفاداری و تعهد مردم، ارکان پیروزی انقلاب اسلامی است

رییس کل دادگستری خراسان شمالی، به ارکان اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و مهمترین ارکان را رهبری شجاع و متکی به قدرت لایزال الهی و مردم وفادار و  متعهد به عهد ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ نخستین برنامه از جشن های مردمی انقلاب اسلامی به میزبانی اهالی مسجد، چهارشنبه شب، یازدهم بهمن ماه با همراهی مردم و مسئولان با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری»  نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و اجرای طرح تلاوت نور و قرائت یک صفحه از قرآن کریم در مسجد امام خمینی (ره) و مشارکت کانون فرهنگی و هنری بصیرت بجنورد برگزار شد.

حجت الاسلام «رضا براتی زاده» رییس کل دادگستری خراسان شمالی به ابعاد و ارکان اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و مهمترین رکن را رهبری شجاع و متکی به قدرت لایزال الهی دانست و گفت: اصل انقلاب، معجزه بود و ماندگاری آن نیز اعجازی دیگر، امام خمینی(ره) با شخصیتی الهی و متکی به خدا، از هیچ قدرتی هراس نداشت.

وی، رکن دیگر پیروزی را مردمی وفادار و  متعهد به عهد نام برد و گفت: مردم همراه امام بودند و پس از آن همراه رهبری بر عهد خود باقی می مانند.

 حجت الاسلام براتی زاده، نمازگزاران و عموم مردم حاضر را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از آن نقش آفرینی  پای صندوق های رای توصیه کرد.

رییس کل دادگستری همچنین گزارشی از روند بررسی پرونده های نهاد قضایی استان ارائه کرد و گفت: سال گذشته ۱۴۴ هزار پرونده ورودی و در دست بررسی بود و امسال ۱۶۵ هزار با وجود همان ۱۵۰ قاضی سال گذشته، البته اذعان دارم که وضعیت موجود، مطلوب نیست و رسیدگی به این پرونده ها کمی کُند پیش می رود، اما شما مردم باید کمک کنید تا به نقاط مدنظر و مطلوب دست یابیم.

حجت الاسلام براتی زاده در ادامه به صورت چهره به چهره به برخی مشکلات قضایی مردم حاضر در مسجد رسیدگی کرد.

اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه سرود «نسیم ولایت» کانون فرهنگی و هنری "انصار المهدی" مسجد حضرت قائم آل محمد عجل الله تعالی فرج الشریف بجنورد، برگزاری مسابقه فرهنگی، خاطره گویی و تشریح برخی اسناد انقلاب اسلامی از جمله برنامه های نخستین جشن انقلاب به میزبانی اهالی مسجد می توان نام برد.

گفتنی است، پنج شنبه شب، ۱۲ بهمن ماه و در دومین شب میزبانی اهالی مسجد از جشن انقلاب، مسجد سید الشهدا علیه السلام با همراهی کانون فرهنگی و هنری فاطمیون پذیرای عموم مردم خواهد بود.

کد خبر 1747483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha