نگارخانه پردیس سینمایی کاپری گرگان میزبان شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر

یازرلو گفت: شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در استان گلستان از (۱۲ تا ۱۶ بهمن) در نگارخانه پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار می شود.

رضا یازرلو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در استان گلستان از (۱۲ تا ۱۶ بهمن) به دبیری مرجان باغستانی در نگارخانه پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار می شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: مراسم افتتاح نمایشگاه و آغاز شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در استان گلستان، ساعت ۱۸ عصر امروز (پنجشنبه ۱۲ بهمن) در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار ۱۰ هنرمند استان به انتخاب داوران این رویداد در مرکز، در رشته های نقاشی، گرافیک، عکاسی، حجم، نگارگردی و خوشنویسی به نمایش گذاشته می شود.

یازرلو اظهارداشت: در این نمایشگاه آثار هومن ارباب مجنی، مرجان باغستانی، حمیدرضا فرخی و حامد شریفی در رشته نقاشی، رضوان عرب و حبیب الله سوخته سرایی در رشته نگارگری، آرمان شرقی خوشنویسی، مهدی تیرانی عکاسی، نبی الله مصدق در بخش حجم و منیره مومنی مقدم در رشته گرافیک به نمایش در می آید.

وی گفت: در راستای کادرسازی و توجه به استعدادهای نوجوان استان در عرصه هنرهای تجسمی نیز، نمایشگاهی از آثار جمعی از هنرمندان این رده سنی در نگارخانه پردیس سینمایی کاپری گرگان به نماش گذاشته می شود.

کد خبر 1747484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha