انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب وحی است/ امروز زمان قهر کردن با صندوق رای نیست

سردار معروفی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از مکتب وحی است، گفت: امام راحل با فضل الهی از سال ۴۱ و ۴۲ پایه های این نظام الهی را گذاشتند و در این راه ۱۵ سال مجاهدت کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار حسین معروفی امروز (پنجشنبه ۱۲ بهمن) در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) در فرودگاه گرگان با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر سال که می گذرد این جشن و دهه تکرار نیست، در این دهه سال به سال بشریت را به نقطه سعادت می رسد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از مکتب وحی است، افزود: امام راحل با فضل الهی از سال ۴۱ و ۴۲ پایه های این نظام الهی را گذاشتند و در این راه ۱۵ سال مجاهدت کردند و در تبعیدشان افکار عمومی و نخبگان را همراه کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با مجاهدت شبانه روزی خود ملت بزرگ ایران را همراه کردند و همه با هم و همه اقوام و گروه های سیاسی آن نظام ستمشاهی را از ریشه برکندند و با مدیریت امام جایگزین آن حکومت اسلامی شد.

سردار معرفی خاطرنشان کرد: امام (ره) با تاسی از پیامبر و امیرالمومنین و سیدالشهدا (ع) با نگاه، نظر و تایید مردم با ۹۷ درصد حکومت اسلامی را جایگزین نظام سلطنتی کرده و پایه های این نظام را مستحکم کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل بقای این حکومت الهی را به دست مردم سپرد، گفت: بقای این انقلاب و حکومت الهی به دست خود مردم است. مردم پای این نظام ایستادند و بقای این انقلاب توسط خود مردم است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: آن کسی که می تواند به مردم امید دهد که این بقا قطعی شود خود مسئولان هستند و باید مراقبت کنند و جامعه الاطراف نگاه کنند.

وی گفت: با توجه به شرایبط بین المللی و جنگ بین المللی، مدیریت امام امروز جامعه به شدت سخت تر از دوران امام راحل است و نقش مسئولان در استحکام و تکثیر این بقا خیلی مهم است.

سردار معروفی افزود: ما دیگر نمی توانیم به فکر بقا باشیم بلکه الان وقت بسترسازی ظهور است.

وی تاکید کرد: میراث امام(ره) میراث مکتب وحی، امیرالمومنین (ع) و صدیقه طاهره و سیدالشهدا است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مردم در همه صحنه های حساس انقلاب در ۴۵ سال گذشته، گفت: مردم با حضور در جنگ تحمیلی از نظام دفاع کردند و این جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

وی افزود: مردم  ایران اسلامی با هوشمندی خود در فتنه های سال ۷۸ ، ۸۸ ، ۹۶ ، ۹۸ و سال گذشته هیچ همراهی با دشمنان انقلاب نکردند.

معروفی با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: هیچ کس منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه نیست اما همه باید بدانند امروز زمان قهر کردن با صندوق رای نیست، این نظام برگرفته از مردم است و کسی نمی تواند با خودش قهر کند.
 

کد خبر 1747517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha