حضور مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

آیت الله عبادی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امید دشمن را از بین می‌برد و هر جایی که در طول انقلاب بر اساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن ناراحتی دشمن از ملت ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز پنجشنبه (۱۲ بهمن) در دیدار مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: راه نجات، رشد و تمدن صحیح و وصول انسان به هدف خلقت همان چیزی بوده که انبیاء گفته و به ما نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه هر کجا نکبت و ظلمی حاصل شده به خاطر عدول از راه انبیاء بوده است، افزود: راه انبیای راهی بوده که نتیجه آن عدالت به معنای تام کلمه در جامعه بشری است و خارج از آن هر چه پیش آید به وسیله خود انسان پیش می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مشکلات شخصی، خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی همه اینها محصول کار خودمان است.

آیت الله عبادی تصریح کرد: کار دشمن ظلم بوده اما خودمان او را بر خود مسلط کرده‌ایم در حالی که خداوند به صراحت می گوید ستمگر جایگاهی در سیستم دینی ندارد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هیچ مسئله‌ای به اندازه نقش و اهمیت ولایت فقیه در رهبری جامعه نیست، عنوان کرد: اینکه ولایت طاغوت، بیگانه و استکبار را بپذیریم و از آن میوه شیرین حاصل شود امکان‌پذیر نیست و در واقع براساس انتخاب خود بشر بوده که بشر گرفتار شده و راه برون رفت عیناً این بوده که محصول کار تاریخی خود را درو می‌کنیم که خیلی تلخ است.

وی ادامه داد: وجود ظلم و ستم در جهان و این شرایط فلسطین نشان می‌دهد که به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل نکرده‌ایم و در نتیجه استعمارگرها از ضعف موجود در بین مسلمانان برای ظلم و ستم بر آنها و به راه انداختن جنگ استفاده کرده‌اند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه با وجود مقاومت‌های ملت ایران و تقدیم شهدا اما هنوز با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم، تصریح کرد: با این همه رسوایی استعمارگران و ظالمان هنوز عده‌ای به دنبال آرمان‌های چپ و راست و لیبرال دموکراسی و کمونیست هستند والا آرمان‌های انقلاب در دسترس ما بوده اما تحقق هر امری از جمله این مهم مبتنی بر وجود مقتضی و عدم مانع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اقتضای نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران رسیدن به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده اما موانعی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: با نظر، عمل، سکوت، فریادهای به موقع و با وحدت صحیح براساس آموزه‌های دینی و اسلامی مشکلاتمان برطرف می‌شود.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اهمیت و نقش انتخابات پیش‌رو در بحث نجات ملت ایران و حتی جامعه بشری، تصریح کرد: هر جایی که در طول انقلاب بر اساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن ناراحتی دشمن از ملت ایران بوده است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمن حتی یک لحظه نمی خواهد ما برای کشورمان تصمیم بگیریم بنابراین دخالت می‌کند و به صورت جنگ نرم برایمان تکلیف تعیین می‌کند، بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید کرده و دیگر به ملت ایران طمع نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه حقیقت لیبرال دموکراسی غربی را امروز در فلسطین شاهد هستیم، افزود: امروز فریاد انسان‌ها دنیا را پر کرده که از خود ملت‌های غربی این فریادها بلند است.

نگاهی به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران

جواد قناعت - استاندار خراسان جنوبی هم در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران بزرگترین پدیده قرن بود که دستاوردهای داخلی و خارجی داشته است، اظهار کرد: تبدیل رهبری دنیوی به رهبری الهی با الگوی ولایت فقیه، استقرار حکومت مردم‌سالاری دینی و اتکای به آرای مردم، حاکمیت ارزش‌های معنوی، شکست طلسم جدایی مظاهر دین‌خواهی و تجددخواهی، نفی سلطه طاغوت و ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در ملت ایران از جمله دستاوردهای داخلی انقلاب است.

وی در ادامه افزود: در حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه علاوه بر توجه به موضوع‌های دنیوی بر امور معنوی هم تاکید می‌شود.

قناعت با اشاره به اینکه حکومت مردم سالار دینی متکی بر آرای مردم و آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سبب ایجاد جرأت و جسارت در بین جوانان برای حل مسائل علمی و شکست مرزهای علم و دانش شد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: شکست مرزهای علم در داخل کشور، تربیت انسان‌های صالح که فتح الفتوح انقلاب بودند و ایجاد وحدت بین شیعه و سنی از دیگر دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه گفت: امروز در جبهه مقاومت اسلامی با محوریت امامین انقلاب شاهد وحدت شیعه و سنی در کشورهای منطقه هستیم.

استاندار خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: دهه فجر امسال ۹۱۴ پروژه با بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۸۷۱ پروژه افتتاح و ۴۳ پروژه هم عملیات اجرایی آنها در دهه فجر آغاز خواهد شد.

کد خبر 1747523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha