مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمین افتتاح شد

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمین، زادگاه امام خمینی(ره) افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، در نخستین روز از دهه مبارک فجر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمین افتتاح شد.

احسان منصوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به اهمیت فعالیت های فرهنگی در بخش کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: این مهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این راستا با تلاش ها و پیگیری های انجام شده امروز شاهد بهره برداری از مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمین هستیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی افزود: این مرکز در زمینی به مساحت حدود ۳۰۰ مترمربع و ۴۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمین در یک طبقه شامل سه کلاس، کتابخانه و سالن اجتماعات با مشارکت سازمان نوسازی مدارس احداث شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ۵ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمین ارائه می‌شود.

کد خبر 1747592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha