پیشکسوتان ذخایر ارزشمند انقلاب هستند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: پیشکسوتان ذخایر ارزشمند انقلاب هستند و قدردان مجاهدت های پیشکسوتان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در سومین روز همایش انس و الفت وابستگان سپاه ارومیه، گفت: پیشکسوتان ذخایر ارزشمند انقلاب هستند و شما گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس و روزهای سخت انقلاب هستید و قدردان مجاهدت های پیشکسوتان هستیم.

وی افزود: انتخابات یک رویداد مهم و میدان سیاسی تمام عیار است و مردم بارها بلوغ فکری و سیاسی خود را در صحنه های ارزشمند انقلاب نشان داده اند.

سردار رجبی ادامه داد: مردم در پشتیبانی از انقلاب و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی سنگ تمام گذاشته اند و فراز و نشیب ها را با رهبری های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با موفقیت پشت سرگذاشته ایم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: همه دشمنان دست به دست هم داده و برای براندازی انقلاب به میدان آمدند اما با الطاف خداوند و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم بصیر، شکست تاریخی را متحمل شدند.

وی افزود: دشمن امروز با جنگ شناختی به میدان آمده و با جنگ شناختی و سیاه نمایی برای تغییر افکار جوانان و نوجوانان برنامه ریزی می کند.

این مسئول گفت: حضور در عرصه انتخابات یک امر مهم و ضروری است و نقش پیشکسوتان در امید آفرینی و حضور پر شور تمامی اقشار جامعه در انتخابات پیش رو بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: از دشمن چیزی جز دشمنی، انتظار نبوده و امروز اهمیت حضور در انتخابات کمتر از اهمیت حضور در میدان نبرد با دشمن نیست و باید در این میدان سیاسی انتخابات، تمام عیار در میدان بود

کد خبر 1747610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha