برپایی نمایشگاه کتاب در فریدن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن گفت: نمایشگاه کتاب در این شهرستان در راستای توسعه و عدالت فرهنگی برپا شد.

«کوروس بدیعی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اصفهان به فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای ایجاد عدالت در این حوزه اشاره کرد و اظهارداشت: دسترسی مردم فریدن به خدمات فرهنگی و هنری لازم بوده تا آن ها با وجود فاصله زیاد تا مرکز استان از این خدمت ها بهره مند شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن افزود: نمایشگاه کتاب یکی از فرصت های مناسب برای دسترسی به منابع و توسعه فرهنگ مطالعه بوده که سالانه این نمایشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان ادامه داد: این رویداد فرهنگی از ۱۰ بهمن آغاز شده و تا ۲۷ این ماه ادامه دارد.

بدیعی یادآورشد: ۵۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه با تخفیف از ۲۰ تا ۵۰ درصد عرضه می شود که تنوع موضوع برای مخاطبان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب در شهرهای این شهرستان برپا می شود، خاطرنشان کرد: این اتفاقات فرهنگی برای افزایش سرانه مطالعه در منطقه و گرایش به کتابخوانی کارآمد بوده و تاثیرات آن در نسل جدید مشهود خواهد بود.

فعالیت کتابخوانی روستایی و کانون های مساجد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن با اشاره به افتخار آفرینی روستایی این شهرستان در کتابخوانی گفت: طرح های ترویجی و فرهنگی کتابخوانی در این منطقه موفق بوده است.

وی ادامه داد: طرح های فرهنگی مرتبط با کتاب در مناطق روستایی انجام و گرایش به مطالعه را افزایش داده که کانون های مساجد نیز در این خصوص نقش داشته اند.

بدیعی یادآورشد: کتابخانه کانون های مساجد دسترسی به منابع کتاب را تسهیل کرده و نیاز به تجهیز این مراکز به کتب جدید است.

کد خبر 1747928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha