لیگ کادر نوجوان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از برگزاری لیگ کادر نوجوان کانون‌های مساجد استان قم با هدف کنشگری در عرصه مسئولیت پذیری نوجوانان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در گفتگو با خبرگزاری شبستان دراستان قم، با اشاره به آغاز به کار اولین لیگ کادر نوجوان استان قم گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ستاد کانون های مساجد استان قم لیگ  کادر نوجوان کانون های مساجد را برای چهار فصل در سال تعریف کرده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به آغاز اولین فصل افزود: در این فصل سه کارویژه تعریف شده است که شامل دهه فجر، ایام شعبانیه و انتخابات پیش رو می شود.

وی ادامه داد:  رقابتی جذاب و تیمی را در هرفصل خواهیم داشت رقابتی که با کنشگری کادر نوجوان همراه باشد؛ کنشگری که در آن ایده های جذاب، خلاقانه و نو وجود داشته باشد.

کنشگری نوجوانان پیشران در عرصه مسئولیت پذیری در کانون های مساجد

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تصریح کرد: نفرات برتر فصل اول در فصل های بعدی و در کارویژه هایی که به مناسبت ایام آن فصل تعریف می شود با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به جوایز این لیگ افزود: بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه به برگزیدگان در ۴ فصل اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تصریح کرد: اولین لیگ کادر نوجوانان استان قم از ۱۲ بهمن آغاز شده  و تا ۱۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1747989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha