جُنگ قرآنی در مساجد تیران و کرون برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: جُنگ قرآنی همراه با برنامه متنوع  در مساجد شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.

«علی معینی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های فرهنگی و قرآنی مساجد در دهه فجر و ایام ماه رجب و شعبان اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و قرآنی در این مراکز با مشارکت مردم و دستگاه های فرهنگی اجرا می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون افزود: جنگ های قرآنی از جمله این فعالیت ها با استفاده از ظرفیت های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری است که به زیبایی های این کتاب آسمانی و مفاهیم آن می پردازد.

وی ادامه داد: برگزاری محفل قرآنی، مسابقه و اهدای جایزه از جمله رئوس برنامه جنگ قرآنی است که در مساجد و تعدادی از مدارس این شهرستان برگزار می شود.

معینی به معرفی چهره های قرآنی در این محافل و برنامه ها اشاره کرد و اذعان داشت: معرفی این ظرفیت های قرآنی در جهت دهی به دیگر افراد و خانواده ها برای هدایت فرزندان خود در این مسیر کمک می کند.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد، گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی، برپایی نمایشگاه، تجلیل از برترین های کانون های مساجد و اجرای نمایش و سرود از جمله این فعالیت ها است.

حرکت کارناوال ندای انقلاب در مناطق روستایی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه حال و هوای جشن و پیروزی در سراسر شهرستان ایجاد شده، گفت: کارناوال ندای انقلاب در مناطق روستایی اجرای برنامه دارد.

وی ادامه داد:‌ اجرای تئاتر، جنگ های شادی، برپایی نمایشگاه کتاب و خاطره گویی و مسابقات فرهنگی و هنری در این مناسبت ها انجام می شود.

معینی نمایش کمدی فراریان ویژه، شب شعر امام، انقلاب و مقاومت، نمایش عروسکی مهمان غاز و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر را از دیگر برنامه های این ایام اعلام کرد.

کد خبر 1748175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha