مساجد خاستگاه رشد، بالندگی و جریان سازی فرهنگی با رویکرد انقلاب و مهدویت هستند

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی برنامه های دهه فجر در ۱۰ مسجد شاخص استان البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از گام های اساسی برای حاکمیت اسلام و برای نزدیک ساختن ملت های مسلمان برای عهد ظهور حضرت مهدی(عج ) است.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان ویژه برنامه های دهه فجر در ۱۰ مسجد شاخص استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از گام های اساسی برای حاکمیت اسلام و برای نزدیک ساختن ملت های مسلمان برای عهد ظهور حضرت مهدی(عج ) است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: اثرگذاری کار فرهنگی منوط به تقویت باورهای ایمانی و الهی است و در این امر کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشگام هستند. 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت انسجام برنامه های فرهنگی توضیح داد: دهه فجر از ایام مهم و قابل تأملی در تقویم انقلاب اسلامی است چرا که هر یک از این روزها در تاریخ شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اهمیت اساسی دارد و ضروری است نسل امروز با این مهم آشنا شود. 

به گفته وی، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در ۱۰ مسجد شاخص سطح استان البرز ویژه برنامه دهه فجر را در قالب برنامه سخنرانی تبیینی، پخش شربت و شیرینی، مسابقه کتاب و کتابخوانی، تجلیل از فعالان قرآنی و خانواده های آنان همچنین برپایی مسابقه لیک فوتبال ویژه گروه سنی متولدهای سال ۱۳۸۹ به بالا برنامه ریزی کرده است.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه لشکر فرشته ها، برپایی کرسی های قرآنی، طرح شنبه های با کتاب، مسابقه کتاب و کتابخوانی همچنین برپایی میزخدمت از جمله شاخص های اجرایی در این مساجد است.

حجت الاسلام شکری در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح سینما در مسجد، اجرای گروه های سرود و تئاتر، برپایی رویداد باشگاه بچه های مسجد با هدف گسترش و ارتقاء ظرفیت جریان سازی کانون های مساجد از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر است.

کد خبر 1748207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha