مردم برای تحقق عدالت و پیشرفت کشور انقلاب کردند

حجت الاسلام احمدی بابیان اینکه مردم برای تحقق عدالت و پیشرفت کشور انقلاب کردند گفت: عدالت نتیجه همراهی حکومت با مردم است و در اسلام حاکم باید عادل باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی در نشست تبیین مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی که به همت کانون فرهنگی هنری معراج در مسجد حضرت خاتم الانبیاء (ص) شهرکرد برگزار شد، اظهارداشت: مردم برای تحقق عدالت و پیشرفت کشور انقلاب کردند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عدالت نتیجه همراهی حکومت با مردم است و در اسلام حاکم باید عادل باشد.

وی با تاکید بر اینکه نقش و وظیفه مردم در حکومت؛ پذیرش، حمایت، اطاعت، مطالبه گری و نظارت است، افزود: مردم باید با مطالبه گری و پیداکردن عیب و مشکلات و ارائه راه حل ها و کمک به تحقق راه حل ها به حکومت کمک کنند.

حجت الاسلام احمدی افزود: نقش اساسی مردم در حکومت نظارت است و هرچه نظارت مردم قوی تر باشد، انحراف حکومت و مسئولین کمتر خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود: میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران و کارشناسان این اداره کل با ارائه گزارش فعالیت از دیگر برنامه های این نشست بود.

کد خبر 1748403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha