مرحله استانی دومین جشنواره سرود «نغمه های روشن فردا» برگزار می‌شود

منصوری با اشاره به تبیین ارزش های انقلاب در بین نسل جوان و نوجوان گفت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود «نغمه های روشن فردا» در همین راستا برگزار می شود.

احسان منصوری ضمن تبریک دهه مبارک فجر بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان مرکزی تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: این عزیزان دوران انقلاب و تلاش های انجام شده در راستای پیروزی این انقلاب شکوهمند را درک نکرده اند و وظیفه ما تبیین این انقلاب ارشمند برای نسل آینده ایران است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه بیش از 18 عنوان برنامه برای این ایام در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه های ما از 12 بهمن همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهمن اسلامی با دیدار با خانواده شهدا آغاز شد.

وی فضا سازی همزمان با آغاز دهه فجر را از دیگر برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: تمامی استان با آغاز دهه مبارک فجر با کمک اعضا فضا سازی و آذین بندی متناسب با این دهه را انجام دادند.

این مقام مسئول به برگزاری مهرواره فصلی نقاشی اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه نقاشی فصلی در ایام دهه فجر از آثار اعضای مراکز کانون استان از دیگر برنامه های این دهه مبارک بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی پویش لباهنگ   را نیز از برنامه های دهه فجر دانست و بیان کرد: در پویش لباهنگ سرودهای انقلابی به صورت مجازی  به نام "ایران زیبا" در مراکز کانون توسط اعضا در حال اجرا است.

منصوری همچنین به برگزاری مسابقه کتابخوانی متناسب با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی  در طول دهه فجر برگزار اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه قصه گویی با موضوع ایثار وشهادت  و انجمن ادبی روشنا با موضوع انقلاب اسلامی، بهره برداری از ظرفیت طرح کانون مدرسه با اجرای شناخت مفاخر کاردستی و پخش فیلم در مراکز کانون استان در ایام متناسب با موضوع انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اعضا و کارکنان در زمینه های تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت در ایام دهه فجر و همچنین برگزاری گردهمایی و نشست و دعوت از سخنران با محوریت جهاد تبیین در ایام دهه فجر از دیگر برنامه های این ایام است.

وی همچنین به برگزاری اردو زیارتی سیاحتی  و بازدید اعضا و کارکنان  از شرکت های دانش بنیان و ...  را از برنامه های دانست و ادامه داد: برپایی غرفه  و ایستگاه  فرهنگی در دهه فجر و اهدا کتاب و ارایه خدمات فرهنگی و هنری، حضور در مکان و محل های حاشیه شهر و کم برخوردار و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری و ادبی با عنوان « پیک امید»،افتتاح مرکز شماره یک خمین  در ایام دهه فجر با جضور مسئولین استانی، حضور قصه گو در رسانه ملی شبکه آفتاب و قصه گویی با موضوعات انقلابی، برگزاری مرحله استانی  دومین جشنواره سرود "نغمه های روشن فردا"، برگزاری مرحله استانی  نوزدهمین  جشنواره هنرهای نمایشی  " این صحنه خانه ی ماست"و برگزاری نشست ادبی با محوریت داستانهای انقلاب ودفاع مقدس با حضور بهناز ضرابی زاده نویسنده کتاب دختر شینا را نیز از برنامه های ترتیب داده شده برای ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست.

کد خبر 1748522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha