۱۸ فیلم منتخب جشنواره فجر در کرمانشاه اکران می شود

جلالی گفت:۱۸ فیلم منتخب جشنواره در سینماهای فرهنگ و آزادی با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی و ایجاد فرصت برابر برای نقاط مختلف کشور در دسترسی به محتواهای فرهنگی اکران خواهند شد.

پوریا جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به آغاز جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، گفت: رویداد های مختلف فرهنگی و هنری در ایام الله دهه مبارک فجر تدارک دیده شده که از مهم ترین آن ها می توان به جشنواره فیلم فجر اشاره کرد که علاوه بر اکران فیلم برنامه های فرهنگی جانبی از جمله نمایشگاه عکس، کاریکاتور و موسیقی محیطی برای آن تدارک دیده شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود:گفت: جشنواره فیلم فجر در سه سانس ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ در سینماهای فرهنگ و آزادی در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد:در راستای آموزش و تربیت مخاطب حرفه ای جلسات نقد و بررسی فیلم ها با حضور اصحاب هنر و دانش آموزان علاقه مند به حوزه سینما در پایان هر روز با همکاری انجمن سینمای جوان استان برگزار خواهد شد.

جلالی تصریح کرد: در این دوره از جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه ۱۸ فیلم به اکران در می‌آید که افتتاحیه نیز با اکران فیلم صبح اعدام ساخته بهروز افخمی آغاز شد.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری کرمانشاه جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف هنری در کرمانشاه برگزار خواهد شد که موسیقی خیابانی، هنرهای تجسمی و نمایشگاه خیابانی عکس و کاریکاتور از جمله برنامه‌ها است.

کد خبر 1748571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha