اجرای طرح دعوت همسایه به مسجد توسط کانون شهید گلمحمدی

طرح دعوت همسایه به مسجد بمناسبت فرا رسیدن عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) توسط کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی- شهرستان اراک(کوی صالح آباد) اجرا می شود.

احسان صالحی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی از اجرای طرح دعوت همسایه به مسجد بمناسبت فرا رسیدن عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) خبرداد  و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی در نظر است پیرو دستورالعمل ها و ابلاغیه های ستاد کانونهای فرهنگی مساجد کشور و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور مردم در مساجد از این پس طرح دعوت همسایه به مسجد اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی برگزار می شود، افزود: حضور گسترده همسایگان به ویژه جوانان و نوجوانان در نمازهای جماعات مسجد و همچنین پیگیری برنامه های عمرانی محله با دعوت‌ از ساکنین محله کوی صالح آباد از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

صالحی خاطر نشان کرد: به همت این کانون جلساتی بصورت ماهیانه بمنظور حل مشکلات محله و ارائه پیشنهادات ساکنین به جهت برگزاری برنامه های فرهنگی مسجد و برنامه های عمرانی محله برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی خاطر نشان کرد: در این طرح از خانواده های فعال ساکن در محله کوی صالح آباد که در برنامه ها - نمازهای جماعت و جلسات مسجد فعالیت قابل توجه و چشمگیری داشته باشند از سوی هیئت امناء و دفتر کانون فرهنگی مسجد به رسم یادبود هدایایی اهداء می شود.

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی و شوم دشمنان بیان کرد: دشمنان همواره در صدد دور کردن افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان از فعالیت های فرهنگی هستند که ما به عنوان یک مجموعه فرهنگی باید در این راستا تلاش کرده و با آوردن افراد به مساجد، که پایگاه های اصلی انقلاب اسلامی و دینی هستند، توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

کد خبر 1748698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha