ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط عضو کانون شهید مطهری اراک

دکتر محمد مرادی، دندانپزشک متعهد و متخصص خدمت به ملت ایران را اولویت کاری خود می داند و با وجود تحصیل در دانشگاه زاهدان موقعیت های شغلی خوب، امروز در شهر خود حضور دارد و در کنار کار بخشی از زمان خود را به معاینه رایگان افراد به ویژه در نقاط محروم و کم برخوردار می پردازد.

خبرگزاری شبستان: حکیمه پاکباز/ اراک

کانون های فرهنگی هنری مساجد از پایگاه هایی هستند که مامنی برای نسل جوان و نوجوان بوده ‌و همواره به پرورش نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی پرداخته اند.

بسیاری از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به واسطه حضور در این پایگاه های فرهنگی، مسیر روشنی برای زندگی و آینده خود یافته و در سایه تعالیم دینی و اسلامی کانون های مساجد با فعالیت های فرهنگی، آموزشی، تربیتی و ... به کادر سازی برای انقلاب و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص پرداخته اند که این نیروهای ارزشی در کنار فعالیت های فرهنگی به تحصیل علم و دانش پرداخته و امروز که به مدارج بالایی رسیده اند و با وجود این موفقیت ها باز هم در کانون و مسجد و محله فعالیت و خدمت رسانی می کنند.

دکتر محمد مرادی، جراح و دندانپزشک یکی از این افراد است که از دوران کودکی همواره با والدین خود برای اقامه نماز و برنامه ها و جشن ها در مسجد حضور پیدا می کرده و بعد از آن با عضویت در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، مسجد صاحب الزمان(عج) دوران جوانی و نوجوانی خود را نیز در مسجد سپری کرده است.

دکتر مرادی متولد ۱۳۶۹ است که بعد از حضور در مسجد همواره فعال در فعالیت های فرهنگی، آموزشی، جشن ها و مراسم های ملی و مذهبی مسجد بود و با همه اهالی مسجد و محله صمیمی است.

این جوان خوشنام اراکی دوران ابتدایی خود را در مدرسه داوران گذراند و سپس به دانشگاه زاهدان رفته و مدرک دندانپزشکی خود را از آنجا گرفت و اکنون در درمانگاه های شهر و همچنین مطب مشغول به فعالیت است.

خدمت به مردم و فعالیت جهادی، اولویت کاری دکتر مردادی

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط عضو کانون شهید مطهری اراک

محمد مرادی اکنون دندانپزشک است و در مناسبت های مختلف به صورت جهادی با حضور در مسجد به ارایه خدمت به مسجدی ها و نمازگزارن می پردازد.

خدمت به مسجد یکی از آرزوهای این جوان موفق اراکی است و علاوه بر آن به صورت جهادی در مسجد حضور یافته و به مردم شریف ایران به ویژه در مناطق محروم استان حضور یافته و خدمت رسانی می کند.

این دندانپزشک متعهد و متخصص خدمت به ملت ایران را اولویت کاری خود می داند و با وجود تحصیل در دانشگاه زاهدان موقعیت های شغلی خوب، بجای رفتن به تهران یا کلانشهرهای دیگر و خارج از کشور، امروز در شهر خود حضور دارد و در کنار کار بخشی از زمان خود را به معاینه رایگان افراد به ویژه در نقاط محروم و کم برخوردار می پردازد.

دکتر محمد مردای از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری اراک با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) به معاینه رایگان نمازگزاران پرداخت.

معاینه رایگان نمازگزارن و اهالی محل

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط عضو کانون شهید مطهری اراک

بنا بر این گزارش، دکتر محمد مرادی، از اعضای قدیمی و فعال کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، مسجد صاحب الزمان (عج) اراک، همزمان با دهه مبارک فجر با حضور در مسجد به معاینه رایگان دهان و دندان نمازگزاران پرداخت.

طبق برنامه ریزی انجام شده دکتر مرادی روز ۱۵ بهمن یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء و یک ساعت بعد از نماز با حضور در مسجد به صورت جهادی ۲۰ نفر از اهالی محل را ویزیت کرد.

این پزشک جهادی در روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه نیز یک ساعت قبل ازنماز مغرب و عشا و یک ساعت بعداز نماز درمسجد صاحب الزمان (عج) واقع در خیابان شهدا کوچه شهید قاسمی حضور داشت و به معاینه مراجعان پرداخت.

افرادی که در این روزها توسط این پزشک جهادی ویزیت داریگان شده اند، برای ادامه روند درمان از سوی مسجد به مطب ایشان رفته و بنا به شرایط خانوادگی و توانایی مالی که از سوی مدیر و مجموعه فرهنگی مسجد اعلام می شود، یا به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه مراحل درمان خود را طی می کنند.

لازم به ذکر است، با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد دکتر مرادی هر ماه در روزی که از قبل مشخص می شود و از سوی کانون در محله اطلاع رسانی می شود در مسجد حضور یافته و به معاینه و درمان اهالی بپردازد.

کد خبر 1748734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha