موفقیت بانوان در عرصه های مختلف را مدیون انقلاب هستیم

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: موفقیت بانوان در عرصه‌های ورزشی، علمی، اجتماعی و فرهنگی به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، امروز در نشست با بانوان فرهیخته آذربایجان‌غربی که با حضور مشاور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران برگزار شد با تبریک دهه فجر و مبعث رسول خدا(ص)،  گفت:موفقیت بانوان در عرصه‌های ورزشی، علمی، اجتماعی و فرهنگی به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است. 

وی با اشاره به موضوع انتخابات امسال اظهار کرد: یکی از تأثیرگذارترین عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات، بانوان فرهیخته هستند و بی‌تردید بانوان می‌توانند مدیریت را به دست گرفته و هم در خانواده و هم در جامعه فعالیت کرده و با تأسی از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س)، جریان‌ساز باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی افزود: تداوم انقلاب اسلامی به حضور در انتخابات بازمی‌گردد و بر این اساس بانوان باید به عنوان تآثیرگذاران جامعه، مشارکت و حضور بانوان در انتخابات را افزایش دهند. 

الهامی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده است که دشمنان از ادبیات گزینه نظامی روی میز است استفاده نمی‌کنند. 

کد خبر 1748892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha