عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا در ورامین

مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر و منور شهدا، در ایام الله دهه فجر  در گلزار شهدای گمنام ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، صبح امروز پنجشنبه (۱۹بهمن ماه) همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر و منور شهدا، در گلزار شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد.  
گفتنی است، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، فرماندار ویژه ورامین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده سپاه ورامین و جمعی از مسئولین بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شدند و طی مراسمی مزار مطهر شهدا گلباران کردند.
آزمان کادری مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در این مراسم گفت: امروز طبق آیین هر ساله در ایام الله دهه مبارک فجر تعداد ۳۲ گلزار شهدا در شهرستان عطر افشانی و گلباران می گردد و صبح امروز بصورت نمادین با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا و تعدادی از عزیزان دانش آموز دهه هشتاد و نودی گلزار مطهر شهدای گمنام گلباران گردید.
وی افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر که جان خود را فدای عزت و امنیت این مرز و بوم کردند کمترین وظیفه ما می باشد و خانواده های محترم شهدا و ایثارگران بدانند که مسئولین و مردم ذره ای از اعتقادات خود به مقام شامخ شهدا کم نگردیده است و گام نهادن در مسیر شهدا قطعا سعادت دنیا و آخرت را برای ما به همراه خواهد داشت.
لازم به ذکر است، در این مراسم معنوی تعداد ۱۵۰ دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی که عازم اردوی راهیان نور بودند با نثار گل به مزار شهدای گمنام یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

کد خبر 1748906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha