۲۸ پروژه سلامت خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۸ پروژه سلامت استان خراسان جنوبی با اعتبار ۵۱۸ میلیارد تومان با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، بهرام عین اللهی صبح امروز جمعه (۲۰ بهمن) در ادامه سفر یک روزه به این استان، ۲۸ پروژه حوزه سلامت با اعتبار ۵۱۸ میلیارد تومان در خراسان جنوبی را افتتاح کرد.

با افتتاح این پروژه‌ها حدود ۱۰ هزار و ۴۶۰ متر مربع به فضای بهداشتی درمانی استان افزوده می‌شود. ۲ بیمارستان خوسف و بشرویه، ۲ بخش ام آر آی، ۱۱ واحد پانسیون پزشکان، ۶ واحد پیش بیمارستانی و هفت واحد بهداشتی به صورت متمرکز با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی در آیین افتتاح این پروژه‌ها به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر ۱۴۰۲، ۹۱۴ پروژه با اعتبار ۳۸ هزار و ۶۲ میلیارد تومان است که از این تعداد ۸۷۱ پروژه افتتاحی با اعتبار هزینه شده ۱۹ هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان است.

وی درخصوص عملکرد دولت سیزدهم در دو سال گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت پنج هزار و ۷۷۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۴۵ هزار و ۷۵۹ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

گفتنی است؛ فرمانداران خراسان جنوبی نیز در این مراسم به صورت وبیناری ضمن قدردانی از مسئولان کشوری و استانی برای ارتقای وضعیت بهداشتی درمانی شهرستان‌ها خواستار تامین و اختصاص تجهزات بیمارستانی، ارتقای بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه به ۶۴ تختخوابی، پرداخت معوقات نیروی انسانی بیمارستانی در طبس و ارتقای بیشتر تجهیزات پزشکی در برخی شهرها شدند.

کد خبر 1749024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha