شرط توفیق و استمرار انقلاب اسلامی، حضور در صحنه مردم است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: شرط توفیق این انقلاب و استمرار این پیروزی و موفقیت، حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی است اگر این حضور در کنار توکل و ایمان به خدا و رسول اکرم (ص) باشد قطعا نه آمریکا و اسرائیل و نه هیچ دشمن دیگری نمی تواند این ملت متوکل و معتقد به خدا و حاضر در صحنه را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۰ بهمن ماه)  حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مصداق حضور در صحنه های انقلاب اسلامی و شکر نعمت خداوند متعال است.

امام جمعه جیرفت ۲۲ بهمن ماه را یوم الله خواند و افزود: باید با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شکر این نعمت الهی را به جای آوردیم و با شرکت در انتخابات شکوه، عظمت، وحدت و یکپارچگی خودمان را بار دیگر به رخ بدخواهان و جهانیان بکشانیم.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و روز پاسدار و جانباز، ابراز کرد: نه تنها نهضت و انقلاب ما نشات گرفته از نهضت امام حسین (ع) است بلکه رهبر هندیان هم اعلام کرده در آزادی هندوستان از امام حسین (ع) درس گرفته است.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه امام حسین (ع) به همه آزادگان جهان درس آزادگی و حریت داد، اظهار کرد: آن حضرت در گودی قتلگاه فریاد آزادی و حریت سر داد و فرمود؛ اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

خطیب جمعه جیرفت پاسداران و جانبازان را مصداق کامل و واقعی پاسداران انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: پاسداران و جانبازان تا به امروز انقلاب اسلامی را حفظ کرده اند.

وی افزود: امام راحل فرمود؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود یعنی همین پاسداران و جان برکفان هستند که انقلاب اسلامی را حفظ کرده اند.

حجت الاسلام تارم ضمن تشکر از اقدامات مقتدرانه و شجاعانه وزارت اطلاعات، عنوان کرد: ضربه اخیر وزارت اطلاعات به نوعی بزرگترین یا حداقل یکی از بزرگترین ضرباتی است که بر سازمان موساد در حوزه لو رفتن هویت جاسوسان در سراسر دنیا وارد شده و این حائز اهمیت است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: ایران چند سال قبل نیز با شناسایی و افشای هویت جاسوسان اسرائیلی به موساد و سازمان سیا ضربه وارد کرد البته آن ضربه بیشتر سایبری و در فضای مجازی بود اما این ضربه اخیر ترکیبی بود که با استفاده از روش های سنتی و روش های پیشرفته این ضربه مهلک و کارساز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: این ضربه وارد شده بخشی از جمع آوری اطلاعات از موساد با روش اختصاصی نهاد امنیتی بوده که برای طرف مقابل هنوز مجهول و ناشناخته است علاوه بر به دست آوردن یافته های اطلاعاتی و امنیتی هم اکنون ما از مهمترین تاسیسات پنهان نظامی، کارخانجات تسلیحات صنایع راهبردی غیرنظامی رژیم صهیونسیتی اطلاعات ویژه در اختیار داریم.

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: معنای این دستاورد این است  که ما اطلاعات مهم درباره آخرین پروژه های راهبردی نظامی و غیر نظامی اسراییل در اختیار داریم و این باعث می شود تا ایران محاسبات راهبردی دقیق تری از قبل درباره این رژیم داشته باشد.

خطیب جمعه جیرفت ابراز کرد: در بیانیه اخیر وزارت اطلاعات آمده است از نیروهای انسانی همکار در وزارت اطلاعات که در سرزمین های اشغالی هستند استفاده شده و وزارت اطلاعات همچنان توانسته هویت آنها را پنهان نگه دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل اشراف اطلاعاتی و این دستاورد بزرگ اخیر وزارت اطلاعات، ما با بسیاری از کشورها تبادل اطلاعات داریم و این مهم برای دشمن بسیار نگران کننده است، دشمن باید بداند نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر لحاظ نسبت به اسرائیل و سایر دشمنان دست برتر دارد.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: بسیاری از عوامل و جاسوسان موساد در دنیا دستگیر شده اند و برخی هم به دلایلی تحت کنترل و اشراف دستگاه امنیتی و اطلاعاتی ما قرار دارند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه حضور مردم در جامعه و مجامع سیاسی متمم ایمان آنهاست، عنوان کرد: مردم باید در کنار ایمان به خدا و رسول خدا (ص) در صحنه سیاسی و اجتماعی حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر این که آن مردم اول سرنوشت درونی خودشان را با جهاد اکبر و جهاد با نفس تغییر دهند و با این خودسازی و جهاد با نفس در خیر و صلاح خودشان در صحنه های اجتماعی حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: هنر امام راحل این بود که تمام امیدش بعد از توکل بر خدا و اخلاصی که داشتند، به مردم بود و اگر حضور مردم نبود قطعا امام در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی موفق نمی شدند.

خطیب جمعه جیرفت تصریح کرد: شرط توفیق این انقلاب و استمرار این پیروزی و موفقیت، حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی است اگر این حضور در کنار توکل و ایمان به خدا و رسول اکرم (ص) باشد قطعا نه آمریکا و اسرائیل و نه هیچ دشمن دیگری نمی تواند این  ملت متوکل و معتقد به خدا و حاضر در صحنه را شکست دهد.

کد خبر 1749071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha