استعمار فکری و فرهنگی تنها امید دشمن برای ضربه به ایران است

دامغانی با تاکید بر اینکه دشمن به شدت به انتخابات ۱۱ اسفند چشم دوخته است گفت: تنها امیدی که برای دشمن مانده همان استعمار فکری و فرهنگی است که معتقدند مسیر از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و برگشت به سرنوشت ملت از درون کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان _ سردار حمید دامغانی_ فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز(جمعه، ۲۰ بهمن) در یادواره ۱۲ شهید والامقام روستای بالا رودپشت بخش رودبنه با بیان اینکه ملت ما نباید دچار خودتحقیری و خودباختگی باشد به مسابقات ورزشی اشاره کرد و گفت: عده ای در داخل و خارج از کشور هستند که وقتی تیم ملی ما برنده می شد عزا می گرفتند و زمانی که می باخت آنها ابراز خوشحالی میکنند که نشان می دهد آنها هویت ملی و تاریخی نداشته و شخصیت سالمی ندارند.

وی با بیان اینکه، آمریکایی که تا دیروز اراده می کرد کشتی و ناو حرکت می داد و حکومت عوض می کرد امروز در محور مقاومت گرفتار شده است افزود: امروز دست و پا زدن های آمریکا و اسرائیل را شاهد هستید که چگونه تلاش می کنند با ترور شخصیت ها از باتلاقی که در آن گرفتار شده اند، نجات پیدا کنند.  

دامغانی افزود: جبهه مقاومت ثمره انقلاب اسلامی ایران است که اکنون در جاهای مختلف همچون ایران، سوریه، یمن و... فعال است.  

آمریکا توانایی استفاده از قدرت را از دست داده است

وی با اشاره به رو به افول بودن آمریکا اذعان کرد: آمریکا با ۵۰ درصد قدرت نظامی جهان، ۲۰ درصد قدرت اقتصادی جهان، قدرت اول رسانه ای جهانی، با حاکم کردن نگاه فرهنگی امروز امکان و توانایی استفاده از قدرت را از دست داده است.  

دامغانی تصریح کرد: این قدرت دیگر برای آمریکا منفعت سیاسی تولید نمی کند.  

وی ادامه داد: زور قدرت آمریکا کم شده و آنهم بخاطر این است که انقلاب شما ملت ایران بزرگ شده است.  

دامغانی، کاهش قدرت آمریکا را از انقلاب اسلامی، مجاهدت های رزمندگان و شهیدانی چون سلیمانی و آنهایی دانست که سالیان سال در این راه تلاش می کنند و بیان کرد: تنها امیدی که برای دشمن مانده همان استعمار فکری و فرهنگی است که آنها معتقدند مسیر از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و برگشت به سرنوشت ملت از درون کشور است.

وی اضافه کرد: آنها معتقدند اگر بتوانند استعمار فکری و فرهنگی را در جوانان کشور و در لایه های مختلف جامعه رقم بزنند نیاز به اقدام دیگر ندارند و نمونه آنرا در سال ۱۴۰۱ دیدیم که نشان از راهبرد دشمن در کشور بود.  

دامغانی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن به شدت به انتخابات ۱۱ اسفند چشم دوخته اند، اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی گفته جواب  ایران و نتیجه تلاش های چندساله را در انتخابات ۱۴۰۲ نشان می دهیم و به شدت به این موضوع امید بسته اند که حضور و مشارکت در انتخابات کاهش پیدا کند.  

وی گفت: اگر مشارکت در انتخابات کاهش پیدا کنند دوباره آنها امیدوار می شوند که تحریم ها و مسیر جنگ ترکیبی و شناختی را با افزایش نا امنی بسیار برای ملت ایران ادامه دهند.  

اگر مشارکت افزایش یابد دشمن نا امید می شود

دامغانی با اشاره به تاکید حضرت آقا در مشارکت مردم بیان کرد: این تاکید ناظر بر این است که اگر مشارکت افزایش یابد و حد قابل قبول و انتظار باشد دشمن نا امید می شودـ

وی ادامه داد: افزایش مشارکت قدرت تولید می کند و از آنجایی که ما نزدیک قله هستیم و شرایط آن را در منطقه می بینید ازاین رو  برای حرکت در مسیر نیاز به قدرت داریم.  
 
دامغانی با بیان اینکه، انقلاب ما مردم پایه است و قدرتش را از مردم می گیرد نه از تجهیزات نظامی تصریح کرد: یمن با همبستگی ملی محکم در برابر آمریکا ایستاده است ولی اگر همبستگی کم باشد باید با احتیاط عمل کرد.  

مردم در نظام اسلامی تولید قدرت می کنند

وی با اشاره به اینکه، مردم در نظام اسلامی تولید قدرت می کنند خاطر نشان کرد: نظام اسلامی و انقلاب اسلامی بدون حضور و نقش آفرینی مردم هیچ جایگاهی ندارد و دشمن این را فهمیده و می خواهد پشتوانه اصلی نظام و قدرت اصلی را که مردم هستند بگیرد.  

دامغانی همچنین تاکید کرد: ولایت بدون حضور و همراهی مردم نمی تواند در مسیر خود پیش رود از این رو انتظار و تکلیف همه این است با وجود همه مشکلات و نارسایی هایی که وجود دارد، انتخابات با امنیت ملی و اقتدار نظام گره خورده است.  

وی اذعان کرد: حتما باید کمک کرد و دست یکدیگر را در این مسیر گرفت و پیش رفت زیرا موضوع انتخاب یک فرد نیست بلکه موضوع تامین و تولید  قدرت برای نظام و اسلام است.  

دامغانی اظهار کرد: موضوع نا امید کردن  دشمن است، موضوع پدافند داشتن در برابر توطئه های دشمن است.

کد خبر 1749129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha