میدان حاج قاسم میعادگاه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

خداداد امینی روش با اشاره به مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرستان جیرفت، گفت: در شهر جیرفت این مسیر از میدان حاج قاسم سلیمانی تا چهار راه مصلی است و شروع مراسم راس ساعت ۹ صبح می باشد.

خداداد امینی روش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرستان جیرفت، گفت: در شهر جیرفت این مسیر از میدان حاج قاسم سلیمانی تا چهار راه مصلی است و شروع مراسم راس ساعت ۹ صبح می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت افزود: جبالبارزی ها راس ساعت ۹ و سی دقیقه صبح، مسیر دبیرستان دخترانه کوثر تا میدان قائم را با پای پیاده و تکبیر گویان می پیمایند.

وی ابراز کرد: مردم ولایتمدار شهر علی آباد نیز در روز ۲۲ بهمن ماه راس ساعت ۹ صبح مسیر مسجد جامع تا مرقد مطهر شهید گمنام را طی خواهند کرد.

امینی روش ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر اسفندقه ساعت ۹ صبح از میدان شهید خواجه آغاز می شود و تا مقبره شهید گمنام ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت اظهار کرد: در ساردوئیه نیز راس ساعت ۹ و سی دقیقه صبح راهپیمایی از حوزه مقاومت شهید رجایی آغاز می شود و در جوار بقعه متبرکه امامزاده سلطان سید احمد پایان می یابد.

وی عنوان کرد: مردم شهید پرور و ولایتمدار بلوک نیز راس ساعت ۹ صبح مسیر میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا مرقد مطهر شهید گمنام را می پیمایند.

امینی روش گفت: از عموم مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت اعم از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان، روحانیون، بازاریان، دانش آموزان، دانشجویان، اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر برای حضور پر شور در این راهپیمایی دعوت می کنیم.

کد خبر 1749156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha