بخش‌های جدید بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه افتتاح شد

بخش‌های جدید بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه شامل جی‌آی‌سی‌یو، جراحی فک و صورت و همچنین افزایش تعداد دستگاه های ام‌آرآی و سی تی آنژیو با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، بخش های جدید بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه شامل جی‌آی‌سی‌یو، جراحی فک و صورت و همچنین افزایش تعداد دستگاه های ام‌آرآی و سی تی آنژیو با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.  

امیر اولیایی، مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در این خصوص گفت: بخش GICU با ۳۴ تخت در زیربنای ۹۷۹ متر مربع و بخش جراحی فک وصورت با هفت تخت و زیربنای ۲۴۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: آغاز بهره برداری از دستگاه سی تی آنژیو ۱۲۸ اسلایس و دستگاه MRI یک و نیم تسلا از دیگر بخش های این برنامه بود.

وی بیان کرد: برای بهره برداری از این بخش ها و تجهیزات یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از آنها بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه برای نخستین بار دارای بخش جراحی فک و صورت شد.

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه ادامه داد: همچنین ظرفیت بخش GICU بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با افتتاح این طرح ها به ۲ برابر افزایش یافت و دستگاه MRI وسی تی آنژیو آن نیز به ۲ دستگاه رسید.  

گفتنی است؛ بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه یکی از بزرگترین بیمارستان های آذربایجان غربی و حتی شمال غرب کشور است که مراجعان قابل توجهی نیز از ارومیه، دیگر شهرهای استان دارد.

دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، حضور در منزل خانواده شهید صفاری و افتتاح چند طرح از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارومیه است.

کد خبر 1749222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha