هیچ حادثه‌ای بعد از بعثت به زیبایی و مانایی انقلاب اسلامی نیست

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بعد از بعثت پیامبر(ص) هیچ حادثه‌ای به زیبایی و مانایی انقلاب اسلامی نیست گفت: مردم ایران دارای ۲ ویژگی داشتن آگاهی و قدرت ایستادگی هستند که رمز موفقیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_ نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در یادواره ۷٠ شهید والامقام بخش ضیابر با اشاره به تحولاتی که در اوایل قرن ۱۴ در دنیای بشر رخ داد و منجر به روی کار آمدن قدرت‌های نوظهور شد گفت: بسیاری از انقلاب‌ها در قرن اخیر در آغازِ راه، تحولاتی را پیش روی مردم قرار دادند اما در ادامه، چیزی جز نام‌شان در تاریخ باقی نمانده است.

وی با اشاره به اینکه طبق روایات، امتی می‌تواند پرچمدار نجات انسان‌ها باشد که دارای اطلاعات، دانش و آگاهی‌های کافی باشد افزود: در طول تاریخ نیز ائمه اطهار که هر کدام منسوب شده از سوی خدا و دارای ویژگی‌های الهی بودند به‌دلیل فقدانِ آگاهی مردمان جامعه و عدم تحمل و ایستادگی آن‌ها نتوانستند حکومت تشکیل دهند.

آیت الله فلاحتی اذعان کرد: بعد از بعثت پیامبراکرم(ص) هیچ حادثه‌ای به زیبایی و مانایی انقلاب اسلامی نیست.

وی مردم ایران را دارای ۲ ویژگی داشتن آگاهی و قدرت ایستادگی و تحمل دانست و گفت: این ۲ ویژگی رمز موفقیت مردم ایران و انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله فلاحتی اذعان کرد: چه کسی باور می‌کرد مشکلاتی که اروپای شرقی و ایالات متحده به رهبری صهیونیست‌ها به ایرانیان تحمیل کردند که هریک از این مشکلات و تحمیل‌ها اگر متوجه جوامع اروپایی به‌ظاهر قدرتمند می‌شد آنان را از پای در می‌آورد اما مردم ایران از قدرت تحمل و ایستادگی برخوردار بودند و لذا سخت‌ترین تحریم‌ها را تحمیل کردند.

تا جایی‌که وزیر خارجه ترامپ اعتراف کردند که فواره تحریم علیه ایران به سقف خورده است اما هرچه‌ به حجم تحریم‌ها افزوده می‌شود ملت ایران قوی‌تر می‌شود.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات امام(ره) مبنی بر اینکه "هرچقدر که ما را تحریم و منزوی کنید ملت ما قوی‌تر می‌شود" ادامه داد: در هر نقطه‌ که به آمریکا و زورگویان عالم هجوم برده و مقابل‌شان ایستادیم موفق بودیم و هرجا که عقب‌نشینی کردیم، ضرر کردیم.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: ارتش کودک‌کش و ظالم صهیونیستی که ادعای قدرتمندی و شکست‌ناپذیری داشت امروز در برابر غزه عاجز مانده است و یمن که بیش از یک قرن تحت سیطره آل سعود بود، ۸ سال استقامت کرد و امروز در آبراه‌های باب‌المندب دارای قدرت است و روسیه که آمریکا را عاجز کرده، می‌خواهد با یمن روابط سیاسی و حتی اقتصادی داشته باشد و عراق که روزی جولانگاه آمریکایی‌ها و دیگر ملل بود امروز تبدیل به میدان قتلگاهی برای آمریکایی‌ها شده است و ملت عراق نیز توانمند شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران براساس ۳ مولفه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت و مابقی مولفه‌ها در ‌کنار این ۳ مولفه قرار گرفتند تاکید کرد: جمهوری اسلامی در هر ۳ مولفه پیروز شد و نه‌تنها به استقلال این ملت لطمه‌ای وارد نشد بلکه توانست این استقلال را به سایر ملت‌ها هم‌ صادر کند و امروز ملت یمن، عراق، لبنان و سوریه و جمهوری‌های اتحاد جماهیر شوروی نیز مستقل شدند و جمهوری اسلامی ماند اما امثالِ صدام جنایتکار و مارکسیست به زباله‌دان تاریخ رفتند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تحقق آزادی در ایران عنوان کرد: کدام کشور در دنیا طی ۴۴ سال بیش از ۳۷ انتخابات آزاد از دلِ مردم تشکیل داده است؟ مردم ما حتی رهبرشان را از طریق مجلس خبرگان انتخاب می‌کنند که نشان‌دهنده تحقق آزادی به‌معنای واقعی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جوانِ ایرانی، بصیرت و آگاهی دارد و اطلاعاتش به‌حدی است که توانسته در برابر قدرت‌ها ایستادگی کند افزود: دشمن در تلاش است تا ملت توجهی به این ۳ مولفه یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نکند و سعی دارند ملتِ ما را درگیر حواشی پیش پا افتاده کنند تا ملت آن اهداف بلندی که بیش از ۴۰۰ هزار شهید در راهش تقدیم کرد و موفقیت‌هایی همچون مستقل شدن در برابر قدرت‌های زورگو و آزادی مبتنی بر اسلام و... را فراموش کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه مردمِ ما آگاه به شرایط زمان و دارای قدرت ایستادگی هستند؛ چیزی که برای دشمن قابل تحمل نیست افزود:  آگاهی و تحمل همچنان می‌تواند وسیله‌ای برای قوی‌تر شدن ملت ایران در برابر دشمنان باشد.

وی اذعان کرد: البته هر ملتی که به این باور برسد که برای نجات از بند ظالمان باید در مقابل دشمنان بایستد موفق خواهد بود همانطور که کشورهایی مانند یمن و عراق و...‌ نیز این مورد را امتحان کردند.

هیچ حادثه‌ای بعد از بعثت به زیبایی و مانایی انقلاب اسلامی نیست

کد خبر 1749228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha