راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، نقشه شوم دشمن را نقش بر آب می‌کند

دهقان، گفت: آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه باید حضور پرشوری در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن داشته باشند و مثل همیشه نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

حسن دهقان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: بهمن ۱۳۵۷ نویدی به رویش دوباره جوانه‌ها، مروری بر تاریخ ایران و امیدی به فرداهای روشن سرزمین ما است.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک، با بیان اینکه دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام‌بخش انقلاب اسلامی ایران و برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ملت غیور کشورمان است افزود: ایام‌الله دهه فجر یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است که با تکیه بر ایمان، شهامت، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی به ثمر رسید.

وی تصریح کرد: به برکت نفس قدسی امام راحل و ایثار و فداکاری شهیدان والا مقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران جاری ساخت و واژه جهاد و شهادت را به‌عنوان رمز پیروزی به ارمغان آورد.

دهقان، عنوان کرد: همچنین عطر شهادت در کوچه و خیابان‌های شهر پیچید و خبر بزرگ و مسرت بخش پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به گوش همه مردم رساند.

وی در ادامه از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان اندیمشک دعوت کرد تا حضور پرشوری در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن داشته باشند و مثل همیشه مشت محکمی بر پیکر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی زده و نقشه شوم آنها را نقش بر آب کنند.

کد خبر 1749348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha