سیمای امروز مردم گیلان وفاداری است

آیت الله خاتمی با بیان اینکه سیمای مردم گیلان امروز سیمای وفاداری است گفت: دشمنان انقلاب و جنایتکار ان در پی آنند که در انتخابات ۱۱ اسفند رفراندوم ضد نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله سید احمد خاتمی در جشن ملی ۲۲ بهمن درپیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: قدمهای شما مردم انقلاب را بیمه کرده است. ‌


عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه اشتیاق و وفاداری مردم گیلان ستودنیست گفت: مردم گیلان در فتنه سال ۸۸ نشان دادند و یک روز زودتر از دیگر استانها به پا خواستند و ابراز ولایت مداری خود را در حساس ترین لحظه ها نشان دادند.

آیت الله خاتمی به شعار سال ۸۸ گیلانیها اشاره کرد و افزود:" این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" شعار آن روز گیلانیها در راهپیمابی بود، آن حماسه ها هرگز فراموش نخواهد شد. ‌
عضو فقهای شورای نگهبان افزود: سیمای گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیمای وفاداری به نظام است.

سیمای امروز مردم گیلان وفاداری است

وی به آیات قرآن و حضور مردم در حساسترین موقعیت های اجتماعی اشاره کرد و اضافه کرد: حضور مردم، امر جامع است حضور مردم‌ بالاترین ترین پشتوانه برای نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: شما مردم صاحب انقلابید، شما ملت ایران پرچم دین و معنویت را با شرکتان در ۲۲ بهمن‌ بلند کردید.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: شرکت در ۲۲ بهمن بیعت باامام راحل، ‌ بیعت با شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی است. ‌
وی با اشاره به اینکه شاهد حضور نسل های جوان در راهپیمایی هستیم گفت: نسل های آمدند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را مشاهده نکرده اند این جای بس شکر گزاری است.  

سیمای امروز مردم گیلان وفاداری است


وی به ویژگی های طاقوتیان اشاره و خاطر نشان کرد :دین ستیزی، آزادی ستیزی، استقلال ستیزی و تحقیر مردم از اهم ویژگی های طاقوتیان بود.

عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: دشمنان انقلاب، و جنایتکار ان در پی آنند که در انتخابات ۱۱ اسفند رفراندوم ضد نظام باشد. ‌
وی با تاکید بر اینکه دشمنان می خواهند که مردم پای صندوق های رای نیایند تصریح کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر مردم ولایت مدار گیلان و ایران باحضور باشکوهشان توطئه های شوم‌دشمنان را خنثی خواهند کرد.

در پایان مراسم قطعنامه ۲۲ بهمن قرائت شد.

سیمای امروز مردم گیلان وفاداری است

سیمای امروز مردم گیلان وفاداری است

سیمای امروز مردم گیلان وفاداری است

سیمای امروز مردم گیلان وفاداری است

کد خبر 1749420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha