راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن مقدمه‌ی مشارکت در انتخابات

مخلص الائمه با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: پیامِ حضور مردم امانتداری و وفاداری به انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اراک، ضمن تقدیر از حضور گسترده و آگاهانه مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در این جشن با شکوه، در جمع خبرنگاران گفت: مردم امروز با حضور آگاهانه و گسترده خود مهر تایید دیگری بر انقلاب زدند.

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ جمهوری اسلامی در رأس واجبات است، افزود: مردم ولایی ایران  دستور امام راحل را که حضور آگاهانه در صحنه است، را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه یکی از نمادهای این حضور، راهپیمایی و دیگری شرکت در انتخابات است، ادامه داد: حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات امری ضروری است چرا که بالاترین سطح توجه دنیا را به خود جلب کرده است.

استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: این جمعیت و شور و توجه مردم در راهپیمایی امروز در سراسر کشور فراتر از حد برآورد بود و این حضور پُرشور دو پیام وفاداری و امانتداری را با خود دارد.

این مقام ارشد استان در ادامه با بیان اینکه  مردم  امروز با حضور خود نشان دادند نسبت به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل وفادار هستند، اظهار داشت: ملت ایران با شرکت خود در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اعلام کردند که از این امانتی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته صیانت و حفاظت می کنند تا این امانت را به دست صاحب اصلیش برسانیم.

مخلص الائمه اظهار داشت: مردم ایران متوجه حساسیت حضور خود در انتخابات هستند و با این مقدمه باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن قطعا مشارکتی خوب و بالاتر از گذشته را در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز خواهند داشت.

کد خبر 1749436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha