دهه فجر مطلع رهایی از یوغ ظلم و ستم و استکبار جهانی است

فرمانده سپاه شهرستان سردشت گفت: دهه فجر مطلع رهایی از یوغ ظلم و ستم و استکبار جهانی و احیای اسلام و پایان تحقیر و بی عزتی ها و مظهر شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سرهنگ صمد محمد علیزاده، فرمانده سپاه شهرستان سردشت در این مراسم گفت: جنگ ۸ ساله را به ما تحمیل کردند، سردشت را شیمیایی کردند، انواع تحریم ها و هجمه ها را علیه ایران اسلامی اعمال کردند، انواع فتنه‌ها را به راه انداختند اما مردم با بصیر، شجاع، آگاه و همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و یکدل و یکصدا و با بذل جان در مقابل دشمنان ایستاده و از انقلاب خود دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه چرا باید در این مسیر باقی ماند و هر سال پیروزی خود را جشن بگیریم، افزود: دهه فجر مطلع رهایی از یوغ ظلم و ستم و استکبار جهانی و احیای اسلام و پایان تحقیر و بی عزتی ها و مظهر شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی است.

این مسئول تاکید کرد: دشمن دوباره به فکر آن است ملت ایران را به زیر سلطه خود ببرد اما مردم پیام امامین و شهدای معظم انقلاب را دریافت کرده اند.

وی گفت: ملت ایران همچنان در مقابل توطئه‌های شوم آنان با بصیرت و هوشیاری ایستادگی و مقابله می‌کند.

دهه فجر مطلع رهایی از یوغ ظلم و ستم و استکبار جهانی است

گفتنی است؛ شهرستان مرزی سردشت امروز در یوم الله ۲۲ بهمن تجلی اراده پولادین مردمی که آمده بودند تا ۴۵ سالگی انقلاب خودشان را جشن بگیرند و این راهپیمایی با شکوه با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل و قرائت قطعنامه به پایان رسید.

کد خبر 1749470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha