مردم قاعده نظام هستند

حجت الاسلام سعیدی گفت: مردم قاعده نظام هستند و بعد از رهبری و شریعت، ضلع سوم مثلث نظام را تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام علی سعیدی امروز (یکشنبه ۲۲ بهمن) در حاشیه راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب در جمع خبرنگاران گفت: تحولات منطقه و جهان نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در مدت ۴۵ سال نقش بسیار مهمی را در عرصه تاثیرگذاری منطقه ای و جهانی را از خود باقی گذاشته و امروز به عنوان قدرت پنجم تاثیرگذار در جهان معرفی می شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا افزود: ایران اسلامی در شاخص های قدرت دفاعی، انسجام ملی، قدرت انرژی و هسته ای و منطقه ای مطرح است و این شاخصه های اقتدار نظام توانسته ایران را به عنوان قدرت تاثیرگذار در منطقه و جهان معرفی کند.

وی با بیان اینکه سه عامل نقش تعیین کننده ای را برای جایگاه ایران داشته است، ادامه داد: رهبری دینی، آیین اسلام و شریعت محمدی و مردم از عوامل تعیین کننده این جایگاه هستند.

حجت الاسلام سعیدی اظهارداشت: مردم ما نقش بسیار تعیین کننده ای دارند و مردم قاعده نظام هستند و بعد از رهبری و شریعت، ضلع سوم مثلث نظام را تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در چهل و پنج سال گذشته هر زمانی مردم در صحنه ها حضور داشتند، دشمن عقب نشینی کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم همیشه در صحنه باید در اطاعت از رهبری بیایند و حضور پرشورشان را به رخ جهانیان بکشانند.

کد خبر 1749491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha