حضور اعضای کانون‌های مسجد استان مرکزی در جشن انقلاب

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ارادت خود به انقلاب را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، امروز یکشنبه (۲۲ بهمن)  با حضور گسترده خود در راهپیمایی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان عشق و ارادت خود را به انقلاب، نظام و ارزش های اسلامی نشان دادند.

مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران از مساجد شکل گرفته است و امروز نیز شاهد فعالیت های انقلابی و جهادی در مساجد هستیم.

حضور اعضای کانون‌های مسجد استان مرکزی در جشن انقلاب


وی با اشاره به حضور گسترده اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیشتر جوان و نوجوانان هستند که دوران انقلاب را درک نکرده اند اما در ایام دهه فجر با برگزاری برنامه های مختلف این دوران برای آنان تبیین شد.

رئیس کمیته مساجد دهه فجر استان مرکزی به برپایی جشن های انقلاب در مساجد استان اشاره کرد و گفت: در طول دهه فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان شاهد برپایی جشن ها و برنامه های مختلف بودیم که این برنامه ها با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب و با محوریت جوانان برگزار شد.

حضور اعضای کانون‌های مسجد استان مرکزی در جشن انقلاب

انقانی به استقبال گسترده جوانان و نوجوانان از برنامه های کانون های مساجد در دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری جشن های انقلاب، نمایشگاه های عکس انقلاب در مساجد، برپایی مسابقات روزنامه دیواری و نقاشی انقلاب، برپایی محافل قرآنی و... از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود. 

کد خبر 1749494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha