ادامه دهنده راه شهدا باشیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: امروز پرچم شهدا به دست ما بوده و باید مواظب باشیم از مسیر و راه شهدا منحرف نشویم و فریب دسیسه ها و هجمه های فرهنگی دشمن را نخوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،   احسان یاوری، امروز(۲۳ بهمن)، در مراسم عزاداری چهلمین روز شهادت مظلومانه شهدای گلزا کرمان با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی شهدای کرمان اظهارداشت: شیطان برای گمراهی انسان قسم خورد و از همان اوایل خلقت انسان این تلاش شیطان وجود داشت، اما یک زمانی شیطان هر کاری می کند از انحراف بعضی انسان ها، آنهایی که به مقام اطمینان نفس رسیده اند، ناامید می شود و تمام قوای خود را به کار می گیرد که این انسان را حذف فیزیکی نماید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه اما خداوند خودش به این افرادی که به بالاترین مقام اطمینان نفس رسیده اند، بالاترین مقام را عطا می کند، افزود: مصداق آن حاج قاسم سلیمانی بود به جایی رسید که عیادی شیطانی دیدند که هیچ کاری نمی توانند بکنند جز اینکه حاج قاسم را حذف کنند و او را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی دانند که از خون هر شهید هزاران هزار شهید دیگر پرورش می یابد، عنوان کرد: از خون حاج قاسم سلیمانی هزاران هزار حاج قاسم دیگر پرورش یافت و مصداق آن همان صد شیهدی بود که در مزار حاج قاسم شهید و به خاک و خون کشیده شدند.

یاوری با اشاره به اینکه کسی که اقتدار و شوکت و هیبت دارد، مظلوم است مثل امیرالمومنین و امروز نیز جمهوی اسلامی که بر مشی امیرالمومنین(ع) است اقتدارو هیبت دارد ولی مظلوم است، ادامه داد: مصداق آن شهادت مظلومانه زنان و مردان و کودکان بی گناهی است که در گلزار شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: امروز پرچم شهدا دست ما است، باید مراقب باشیم راه و مرام شهدا را فراموش نکنیم و مسائل حاشیه ای ما را از اصل این نهضت منحرف نکند و انتهای این مسیر رستگاری است.

کد خبر 1749633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha