جشنواره ملی هنرهای نمایش با شعار «این صحنه خانه ماست» برگزار می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از برگزاری جشنواره ملی هنرهای نمایش با شعار «این صحنه خانه ماست» خبر داد.

احسان منصوری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، با بیان اینکه جشنواره ملی هنرهای نمایشی که نوزدهمین دوره آن امسال برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: «این صحنه خانه ما است» شعار این جشنواره است.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره پاییز 1402 اعلام شده است، اضافه کرد: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح توانمندی گروه های نمایشی و همچنین شناسایی و توانمند سازی استعداد ها برگزار می شود.

این مقام مسئول موضوعات این جشنواره را «نامداران، امید آفرینی، آیین های سنتی و بومی و محلی، محیط زیست و موضوع آزاد» دانست و اظهار داشت: مخاطبین این جشنواره بیشتر نوجوانان در گروه سنی 12 تا 22 سال هستند.

منصوری، اضافه کرد: شرکت کنندگان در این جشنوار 25 بهمن ماه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی کانون در پارک آزادی به رقابت می پردازند که از بین آنان سه گروه  به مرحله کشوری راه پیدا می کند.

وی با بیان اینکه بعد از کرونا اولین بار است که جشنواره سرود و نمایش را برگزار می شود، گفت: امیدواریم جریان سازی خوبی شود و بتوانیم جامعه هدف خوبی را داشته باشیم و گروه های منتخب بتوانند درکشور نیز بدرخشند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: این جشنواره در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی کانون در پارک آزادی برگزار میشود.

کد خبر 1749868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha