فراخوان ثبت نام اسناد حج تا پایان آذرماه ۱۳۸۶ برای حج تمتع ۱۴۰۳

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت: فراخوان ثبت نام اسناد حج تا سی ام آذرماه سال ۸۶ صادر شده و متقاضیان می توانند ثبت نام کنند.

محمدباقر قاصری، مدیر حج و زیارت خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به روند جاری و آمار و ارقام‌ مربوطه، امکان انجام پیش ثبت‌نام توسط دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع مربوط به آذرماه سال ۸۶ با رعایت کامل موارد اشاره شده، از ساعت ۱۱ صبح امروز فراهم شده است.

وی افزود: متقاضیان تشرف به حج ۱۴۰۳ از طریق سامانه https://tamatoreserve.haj.ir نسبت به اخذ کد رهگیری و واریز مبلغ علی الحساب اقدام کنند.

قاصری اظهارکرد: اولویت انتخاب کاروان فقط با متقاضیانی خواهد بود که در مرحله پیش ثبت نام نسبت به واریز مبلغ علی الحساب حج تمتع اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت: متقاضیان از طریق سامانه رزرو حج تمتع، نسبت به اخذ کد رهگیری و واریز مبلغ علی الحساب اقدام کنند.

وی گفت: ۹۰۰ نفر به عنوان سهمیه امسال حج تمتع استان تعیین شده اند.

 قاصری اظهارکرد: تاکنون ۶۰۰ نفر از دارندگان فیش حج تمتع در خراسان شمالی واریزی وجه داشته اند که امیدوار به تکمیل ظرفیت این استان برای اعزام هستیم.

وی گفت: در آخرین فراخوان از دارندگان فیش حج تمتع تا پایان آبان ماه ۸۶ خواسته شده بود تا پیش ثبت‌نام کنند.

قاصری افزود: در مجموع ۱۴ هزار و ۶۵۳ نفر در استان واجد شرایط و در نوبت تشرف به حج تمتع هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته هزار و ۴۰۰ نفر از هم استانی ها به حج تمتع مشرف شده بودند که از این تعداد هزار و ۳۶۱ نفر زائر و مابقی عوامل اجرایی بودند.

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی افزود: گذرنامه متقاضیان باید تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۳ اعتبار داشته باشد.

کد خبر 1750027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha