راهیان‌نور در برابر هجمه به دفاع مقدس شکل گرفت

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به دستاوردهای راهیان نور اشاره و با استفاده از فرمایشات رهبری بیان کرد: ما در برابر هجمه به دفاع مقدس، راهیان نور را عرضه کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار قاسم قریشی، چهارشنبه(۲۵ بهمن) در نوزدهمین جشنواره استانی رهاورد سرزمین نور و تجلیل از عوامل اجرایی اردوهای راهیان‌نور با اشاره به کارنامه درخشان مبارزات مردم کرمان در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به قهرمانی قهرمانان انقلاب و دفاع مقدس گفت: واقعیت‌های شبه‌افسانه‌ای وجود دارد که می‌شود مطرح کرد.

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به دستاوردهای راهیان نور اشاره و با استفاده از فرمایشات رهبری بیان کرد: ما در برابر هجمه به دفاع مقدس، راهیان نور را عرضه کردیم.

وی ایجاد انگیزه و تربیت مدیران جهادی را از دستاوردهای راهیان نور عنوان و بیان کرد: راهیان‌نور تلاشی است در برابر تلاش دشمن و ما اتفاقات و بلایای پس از دفاع مقدس را بدون کمک خارجی و با روحیه جهادی در سطح ثروتمندترین کشورها از جمله در مسئله کرونا را مدیریت کردیم.

قریشی با افزودن این مطلب که عرصه‌های مورد نیاز کشور با الگوگیری از عنصر جهادی دفاع مقدس مدیریت می‌شود؛ اعتقاد و اطمینان به توان داخلی با تاسی به رهبری انقلاب از جمله در استفاده از واکسن ایرانی گفت: این همان چیزی است که ما را در برابر تهاجم دشمن و مزدوران او بیمه کرده و به جبهه مقاومت انتقال یافته و همه اینها بلای جان استکبار جهانی شدند.

وی با اشاره به تعابیر رهبری مبنی بر اینکه راهیان نور معدن و تابلو است... اظهار کرد: حتی بسیجی تک تیرانداز هم زیبایی آفریده اما ما خیلی از واقعیت‌های دفاع مقدس را یا از سر غفلت نگفتیم و یا نتوانستیم جذاب بگوییم که هر جا غفلت کردیم آسیب دیدیدم.

سردار قریشی روایتگری راهیان نور را که رهاوردی برای دیگران است و بیان و رساندن منافع الهی دفاع مقدس به مردم و جلوگیری از تحریف و دروغگویی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید روایت درستی از راهیان نور شود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس نمونه عینی برای استقامت و پیروزی در سخت ترین شرایط است اما دشمن می خواهد فراموش شود لذا وقتی خوب روایت شود این جهاد است.

سردار قریشی با  تاکید بر استفاده از ابزار هنر؛ گفت: ابعاد مختلف دفاع مقدس ایجاب می‌کند کارهای بزرگی انجام شود.

کد خبر 1750052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha