تاکیدات رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی معرفی و برجسته شود

حجت‌الاسلام دهقان گفت: یکی از راهکارهای مقابله با سبک زندگی غربی و غیراسلامی معرفی و برجسته کردن تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

حجت الاسلام مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: اهمیت سبک زندگی اسلامی به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر لزوم توجه به این مهم تاکید داشته اند و قطعا برجسته کردن تاکیدات ایشات راهکاری برای مقابله با سبک زندگی غربی و غیراسلامی خواهد بود.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیارات در راستای توجه به این مهم برگاری کارگاه سبک زندگی قرآنی – اسلامی را برای خانواده ها در این شهستان در دستور کار قرار داد و دوره کارگاه سبک زندگی قرآنی - اسلامی را در این شهرستان برگزار کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران بیان کرد: هدف از برگزاری چنین گارگاه هایی این است که نقشی در کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم و بتوانیم زمینه مقابله با ترویج فرهنگ غربی را در جامعه فراهم کنیم.

حجت الاسلام دهقانی افزود: هدف از برگزاری چنین گارگاه‌هایی این است که بتوانیم به سهم خود با کمک همدیگر نقشی در کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف به دنبال فاصله‌گرفتن زنان از اسلام و ترویج افکار مسموم بر علیه این قشر هستند لذا با توجه به گستردگی ابعاد مختلف زندگی، توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی براساس مبانی دینی یکی از نیازهای اصلی خانواده‌ها است.

دهقانی افزود: همدلی و با هم بودن از تاکیدات سیره نبوی و بزرگان دین است و امروز صیانت از حریم خانواده‌ها بسیار ضروری است.

کد خبر 1750055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha