غرفه یاوران مسجد در نمایشگاه قرآن و عترت دایر می شود

جعفر نیک نفس گفت: یکی از اصلی ترین رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب، برقراری پیوند خانه و مدرسه با مسجد است و در این راستا یکی از غرفه های نمایشگاه به طرح یاوران مسجد اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست هم اندیشی مسئول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با معاون آموزش ابتدایی با محوریت برپایی نمایشگاه قرآن و عترت برگزار شد.

غرفه یاوران مسجد در نمایشگاه قرآن و عترت دایر می شود

جعفر نیک نفس در این نشست، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت کودک محور است و برای رده های سنی کودکان برگزار می‌شود.

مسئول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: این نمایشگاه تحت عنوان اردوی یک روزه قرآنی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه کودک محور است بنابراین آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای حضور کودکان در این نمایشگاه است.

نیک نفس خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب، برقراری پیوند خانه و مدرسه با مسجد است و در این راستا یکی از غرفه های نمایشگاه به طرح یاوران مسجد اختصاص داده شده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: قطعا این نمایشگاه سرآغاز ارتباط دانش آموزان با کانون های فرهنگی هنری مساجد و عضویت آنها در کانون های مساجد خواهد بود.

گفتنی است؛ طرح و برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای همکاری و هم افزایی با آموزش و پرورش مورد استقبال این اداره قرار گرفت.

کد خبر 1750128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha