طرح مولدسازی دارایی‌ها از برنامه‌های اولویت‌دار اقتصادی دولت سیزدهم است

ملااسماعیلی، گفت: طرح مولد سازی دارایی‌ها از جمله برنامه های اولوت دار و مهم اقتصادی دولت سیزدهم است.

به  گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سعید ملااسماعیلی امروز شنبه (۲۸ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح مولد سازی دارایی‌ها از جمله برنامه های اولوت دار و مهم اقتصادی دولت سیزدهم است، گفت: این طرح با هدف افزایش کارایی و بهره وری دارایی‌های مازاد دولتی و تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام انجام می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی، افزود: ۲۸۱ ملک از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی این استان در دولت سیزدهم شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با تصویب در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه به صورت جدی در دستور کار وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی سازی) قرار گرفته‌است، افزود: ۵۴ مورد از مجموع املاک مازاد دستگاه‌های استان به تایید کارگروه استانی مولد سازی دارایی های دولت و هیات عالی مولد سازی رسیده‌است.

این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: مکاتبات لازم نیز برای ارزش افزایی ۳۳ ملک دستگاه اجرایی استان مرکزی نیز با اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده‌است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی، اظهار داشت: ۵۵ طرح عمرانی نیمه تمام اولویت دار استانی در استان مرکزی شناسایی شده است.

ملااسماعیلی خاطر نشان کرد: تکمیل و تعیین و تکلیف این طرح‌ها از روشهای مختلف از جمله فروش و تامین مالی از طریق بازار سرمایه، مشارکت با بخش غیردولتی و فروش به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی، واگذاری حق بهره برداری در مقابل تکمیل طرح، تکمیل طرح در ازای تهاتر دارایی های مازاد به میزان طلب قطعی پیمانکاران، توقف کامل طرح های فاقد توجیه فنی، اقتصادی و اجتماعی و سایر روش ها به تشخیص هیات در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1750346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha