افتتاح هیئت دخترانه «بنات المهدی» در آستانه نیمه‌شعبان

همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) هیئت دختران بنات المهدی(عج) در دلیجان افتتاح شد.  

فاطمه حسن زاده، مسئول هیئت فرهنگی مذهبی نرجس خاتون دلیجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از در اراک، گفت: تبیین فرهنگ و معارف مهدوی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است و همه باید در این راستا گام بردارند.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت دختران جوان در فعالیت های فرهنگی، افزود: دشمن امروز نسل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده است و در صدد ایجاد فضای نامناسب در میان دختران جوان و نوجوان است.  
حسن زاده با بیان اینکه فعالان فرهنگی باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند، ادامه داد: ما در هیئت فرهنگی مذهبی نرجس خاتون تصمیم به حضور و مشارکت دختران در فعالیت های فرهنگی گرفته ایم و در این راستا هیئت دختران   «بنات المهدی» را در زیر مجموعه هیئت بانوان نرجس خاتون (س) افتتاح شده است. 

وی هدف از برپایی این هیئت را همکاری دختران در فعالیت های فرهنگی و جذب هر چه بیشتر آنان به فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دختران عضو هیئت جشن میلادسرداران کربلا را مدیریت و برگزار کردند و بنا داریم دختران جوان در تصمیمات اجرایی مشارکت فعال داشته باشند.  


حسن زاده خاطر نشان کرد: امروز دشمنان با تمام توان در راستای به انحراف کشاندن جوانان ما تلاش می کنند که ما باید خودمان برنامه فرهنگی و خوراک فکری برای آنان داشته باشیم و با مشارکت آنان و حضورشان در برنامه های فرهنگی، دینی، اجتماعی و سیاسی توطئه های دشمنان را خنثی و گامی موثر در راستای تبیین فرهنگ دینی و اسلامی برداریم.   

کد خبر 1750445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha