ناامید کردن مردم از حربه‌های دشمن است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: حضور پرشور در انتخابات از مولفه های قدرت است و ناامیدسازی مانع پیشرفت بوده و از حربه‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، روز شنبه در نشست با خبرنگاران تحت عنوان همایش رسانه و حماسه حضور در راستای تبیین نقش رسانه ها در حضور حداکثری در انتخابات افزود: اقدامات رسانه‌ها در افزایش مشارکت در انتخابات یک اقدام جهادی است و نقش ارزشمندی در افزایش مشارکت دارند.

وی افزود: ایجاد امنیت با مشارکت بالا رقم می‌خورد وحضور در انتخابات سدی در برابر نفوذ دشمنان به کشور است و مردم ایران با این اقدام راه را بر نفوذ و توطئه بیگانگان می‌بندند.

این مسئول ادامه داد: با مشارکت بالا و انتخاب افراد اصلح، انسان‌هایی در تراز نیروهای مجاهد و انقلابی و بسیار ارزشمند برای کار وارد مجلس می‌شوند.

وی ادامه داد: دشمنان و صهیونیست‌ها همواره درصدد کارشکنی و تشویق مردم به عدم حضور در انتخابات هستند بنابراین ترسیم راهکارهای افزایش مشارکت در برابر جبهه ای که همه تلاش می کنند تا جبهه انقلاب را نا امید کنند و نهایت استفاده را از این شرایط داشته باشند، یک ضرورت است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: برای افزایش مشارکت راهکارهای بسیاری وجود دارد که مهمترین آن این است که خلایی که بین واقعیت های موجود و فضای کاذب ایجاد شده، پر شود و کسانی باید آن را پر کنند که با مردم ارتباط مستقیم دارند.

 ۴ هزار نفر نیروی مسلح برای برگزاری انتخاباتی امن در استان آماده هستند

سردار رجبی ادامه داد: ۴هزار نفر نیروی مسلح برای برگزاری انتخاباتی امن و محافظت از صندوق‌ها در استان آماده هستند.

وی افزود: اطاعت از ولی امر واجب است و امر ایشان به شرکت در انتخابات یک امر به معروف به شمار می رود و فرایند انقلابی ایجاب می کند همه در انتخابات شرکت کنند چرا که انقلاب ما یک اهداف عالیه برپایه تعالیم دینی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: نسل جدید هم که رای اولی هستند حرفهایی برای گفتن و کنشگری دارند که باید آنها را هم در این انتخابات مد نظر داشت.

سردار رجبی اظهار کرد: رسانه های صهیونیستی که ملت را به عدم شرکت تشویق می کنند، هیچگاه دوست‌دار اسلام و کشورهای اسلامی و مسلمانان نبوده اند و پیشرفت ما ناراحتی آنان را در پی دارد و خواست آنان تحریم ما و شکست ماست.

ناامید کردن مردم از حربه‌های دشمن است

هدف اصلی بسیج رسانه تشکیل یک جبهه واحد در مقابله با جنگ نرم است

جهانگیر اسلام پرست، رییس بسیج رسانه استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه هدف اصلی بسیج رسانه تشکیل یک جبهه واحد در مقابله با جنگ نرم است، افزود: وظیفه رسانه مقابله با تمامی نقشه های استکبار جهانی در فضای مجازی و جنگ نرم است.

وی با اشاره به اینکه به رویداد رسانه جام امید استان ۴۰۰ اثر ارسال شده است، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد جهاد تبیین و امید آفرینی است.

ناامید کردن مردم از حربه‌های دشمن است

گفتنی است؛ در ادامه این آیین فرمانده سپاه شهدا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی به سوالات اصحاب رسانه و خبرنگاران پیرامون انتخابات، چرایی مشارکت و دستاورد مشارکت پر شور پاسخ دادند.

همچنین از طرف بسیج رسانه استان خبرنگاران آذربایجان غربی که در تبیین حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور داشتند، تجلیل شدند.

کد خبر 1750452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha