درخشش جوان نخبه مسجدی از اراک در ماراتن تولید اپلیکیشن

حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد پایگاه های برای پرورش نخبگان هستند، گفت: جوان نخبه مسجدی، عضو کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی در ماراتن تولید اپلیکیشن خوش درخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، کانون های فرهنگی هنری مساجد مهد پرورش استعداد های جوانان و نوجوانان هستند چرا که در طی سال های فعالیت خود با برنامه های آموزشی و فرهنگی که داشتند به شناسایی استعدادهای جوانان و پرورش آنها پرداخته و همواره شاهد پرورش جوانان نخبه در بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی، قرآنی و غیره بوده ایم که نه تنها در استان خود بلکه در سطح ملی و بین المللی موفقیت های خوبی را کسب کرده اند.

رضا منصوری، عضو کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک یکی از جوانان نخبه اراکی است که از سال ۱۳۸۳ تاکنون در این پایگاه معنوی حضور فعال داشته و موفقیت های گسترده ای را کسب کرده است.

حجت الاسلام  سید تقی امینی، با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: این پایگاه های فرهنگی محلی برای پرورش استعدادهای نسل جوان و نوجوان است و بحمدالله در سراسر کشور و استان شاهد وجود نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و... از کانون ها هستیم.

جوانان نخبه کانونی الگوی برای سایر اعضا هستند

درخشش جوان نخبه مسجدی از اراک در ماراتن تولید اپلیکیشن

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری برنامه های مختلف، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و... علاوه بر آموزش جوانان و نوجوانان، استعداد آنان را نیز شناسایی می کند، ادامه داد: بعد از شناسایی استعدادها به شکوفایی و پرورش آن ها می پردازند.

وی با بیان اینکه یکی از این جوانان نخبه رضا منصوری است، اضافه کرد: این جوان اراکی مدت ۲۰ سال است که عضو کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی است و بحمدلله جوانی موفق و دارای چندین مقام مختلف و الگویی برای اعضای کانون است.

حجت الاسلام امینی اظهار داشت: رضا از ابتدا بسیار فعال، خوش فکر، خوش اخلاق و مهربان بود و علاوه بر همکاری در برنامه های مسجد با خوش رویی با دوستان خود برخورد می کرد و در کلاس های مختلف مسجد همواره حضور فعال داشت.

درخشش جوان نخبه مسجدی از اراک در ماراتن تولید اپلیکیشن

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر اراک، کسب رتبه دوم در رشته ترجمه بزرگسالان مسابقات نور شهرستان اراک ۱۴۰۲ را از جمله موفقیت های اخیر ایشان دانست و افزود: کسب رتبه اول رشته اپلیکیشن در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور ۱۳۹۸، کسب رتبه سوم در بخش فناوری رشته تولید نرم افزار در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ۱۳۹۷، کسب رتبه دوم در رشته فناوری (تولید ربات و اپلیکیشن) در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور ۱۳۹۷، کسب رتبه سوم رشته نرم افزار و اپلیکیشن در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ۱۳۹۶، کسب مقام دوم در بخش فناوری رشته تولید نرم افزار در بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور ۱۳۹۶ و کسب رتبه سوم رشته اذان و اقامه در مسابقات استانی قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ۱۳۹۵ از جمله موفقیت های ایشان دانست.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، کسب رتبه اول کشور در ماراتن تولید اپلیکیشن شتاب سازمان فضای مجازی سراج ۱۳۹۹ را از دیگر افتخارات این جوان نخبه اراکی دانست و ادامه داد: کسب رتبه پنجم کشور در ماراتن تولید اپلیکیشن سردار دلها - سازمان فضای مجازی سراج ۱۳۹۹، کسب رتبه پنجم کشور در ماراتن تولید اپلیکیشن اربعین - سازمان فضای مجازی سراج ۱۴۰۰ نیز از دیگر افتخارات و موفقیت های ایشان است.

ایجاد بستری مناسب، جهت رشد و تعالی نوجوانان و جوانان و کشف استعداد آن ها از اهداف کانون های مساجد

درخشش جوان نخبه مسجدی از اراک در ماراتن تولید اپلیکیشن

وی همچنین کسب رتبه دانشجوی برگزیده علمی، فرهنگی، قرآنی دانشگاه پیام نور اراک از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ را نیز از موفقیت های ایشان دانست و گفت: کسب رتبه دوم در رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در مسابقات مدهامتان مرحله استانی ۱۳۹۱ و کسب مقام سوم در رشته قرائت قرآن کریم شاخه آزاد(جوانان) در بیست و سومین دوره مسابقات رقابت مهر مرحله استانی جمعیت هلال احمر استان مرکزی سال ۱۳۹۰ نیز از موفقیت های این جوان نخبه اراکی بوده است.

حجت الاسلام امینی همچنین به کسب عنوان مقام اول در مسابقات رقابت مهر مرحله شهرستانی جمعیت هلال احمر در سال ۱۳۹۰ و کسب رتبه دوم در رشته اذان مرحله ناحیه آموزش و پرورش شهر اراک ۱۳۸۸ راشاره کرد و گفت: این موفقیت ها به برکت تلاش های این جوان متدین و انقلابی است که به لطف حضور در مسجد، شناسایی استعداد خود و تلاش و کوشش برای رسیدن به موفقیت به دست آورده است.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی در پایان با تاکید بر اینکه حمایت از نوجوان ها و جوان ها در ابتدا باعث شکوفایی استعداد و موفقیت آن ها و در نتیجه باعث ایجاد رشد و پیشرفت در جامعه خواهد شد، افزود: یکی از اهداف کانون های مساجد ایجاد بستری مناسب، جهت رشد و تعالی نوجوانان و جوانان و کشف استعداد آن ها می باشد.

کد خبر 1750522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha