پویش" او خواهد آمد" در سطح مدارس گیلان اجرا می شود

حجت الاسلام اشجری از اجرای پویش" او خواهد آمد"در سطح مدارس گیلان به مناسبت نیمه شعبان خبرداد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: ستاد بزرگداشت نیمه شعبان در گیلان با همکاری دستگاههای مربوطه برنامه های متنوعی طراحی و اجرایی خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پویش های متنوعی در این ایام در استان برپا می شود افزود: دستگاههای اجرایی استان با هماهنگی های پایگاههای بسیج و مساجد پویش های متنوع و شادی را همزمان با سراسر کشور در این ایام در استان اجرایی خواهند کرد.‌

وی به برپایی پویش" او خواهد آمد" اشاره و خاطر نشان کرد: نامه و دلنوشته به امام عصر (عج)، خاطره نویسی از جشن نیمه شعبان و زیباترین آذین بندی از عناوین این پویش در سطح مدارس است.

حجت الاسلام اشجری تصریح کرد: برپایی جشن در همه بقاع متبرکه گیلان، برپایی پویش مرا دریاب با قرائت و پخش دعای الهی عظم البلاء و بانگ لبیک یا مهدی (عج) شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه، ایجاد ایستگاه صلواتی در کلیه بقاع متبرکه گیلان و خیابانهای مشرف از اهم برنامه های ویژه نیمه شعبان در سطح بقاع متبرکه استان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: فعال شدن رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی مرتبط با موضوع نیمه شعبان همراه با "پویش ایران"، نمایش فیلم های کوتاه با موضوع مهدویت و تهیه ویژه برنامه های متنوع در صداوسیمای گیلان با موضوع مهدویت، مشارکت و مقاومت و برپایی مسابقات فرهنگی بدین مناسبت از دیگر برنامه های رسانه ملی است.

وی به بیان عناوین های مختلف ایام های ماه شعبان پرداخت و  اظهار کرد: دعا، فرج و پیروزی مقاومت، انتظار وهمگرایی مظلومان مقتدر، مهدویت و امید آفرینی، انتظار و اقتصاد مقاومتی، انتظار، مقاومت و تمدن سازی، خانواده منتظر و فرهنگ مقاومت، جوان، انتظار و مقاومت، انتظار و مسئولیت پذیری اجتماعی، مهدویت و حکمرانی صالحان، انتظار و انتخاب اصلح و روز جهانی مستضعفان از عناوین های ۵ تا ۱۵ شعبان است. ‌

کد خبر 1750563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha