حضور حداکثری در انتخابات نقش آفرینی در سرنوشت ایران اسلامی است

ملااسماعیلی با اشاره به اهمیت حضور همه جانبه در انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری در انتخابات نقش آفرینی در سرنوشت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سعید ملااسماعیلی در نشست مدیران تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان مرکزی که با موضوع حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه امسال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: انتخابات یکی از صحنه ها و عرصه های مهم کشور است و همگان باید در برپایی هر چه باشکوهتر آن نقش آفرین باشند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی ضمن دعوت مدیران، کارکنان دستگاه‌های دولتی و مردم استان مرکزی برای حضور حداکثری در انتخابات آتی افزود: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه شرعی و عمومی اقشار مختلف مردم بوده و مردم با حضور حداکثری در انتخابات می توانند در سرنوشت ایران اسلامی نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به فعالیت های و خدمات این اداره کل، گفت: این استان با پرداخت بیش از 400 میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال ۱۴۰۱ جزء پنج استان برتر کشور در حوزه پرداخت این تسهیلات قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود استان مرکزی در حوزه‌های مختلف از وضعیت مطلوبی برخوردار است که این مهم با همراهی و همکاری مردم با مسئولان استان محقق شده‌است.

ملا اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه همراهی و همکاری مردم با مسئولان در حوزه‌های مختلف، مسئولیت مدیران و مسئولان نظام را در خدمت رسانی به مردم جامعه سنگین‌تر کرده‌است، گفت: امید است مدیران بتواند قدر دان این همدلی و همراهی بوده و در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر نظام تلاش کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با یادآوری تبدیل مجوزهای قدیمی و کاغذی به مجوزهای الکترونیکی خاطرنشان کرد: مردم و اصناف در اجرای طرح ساماندهی مجوزهای در کنار این اداره کل قرار داشته‌اند و استان در این زمینه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

کد خبر 1750864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha