افزایش ۲۰ درصدی شرکت در مسابقات قرآن کریم منطقه مرکزی

فضلی خانی با اشاره به اهمیت فعالیت های قرآنی از افزایش ۲۰ درصدی در مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان؛ شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی خبر داد.

علی اکبر فضلی خانی با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی توسط همه دستگاه ها و نهاد ها به فعالیت های فرهنگی و قرآنی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی نیز در این راستا اقدامات گسترده ای را انجام می دهد که  برگزاری سالانه ۲۰ هزار نفر-ساعت دوره آموزشی قرآنی از جمله این برنامه ها است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی با اشاره به اینکه این دوره ها و کلاس های آموزشی برای کارکنان و خانواده های آنان برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان در رشته های روخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن کریم آموزش می بینند.

وی همچنین به تشکیل کلاس خلاقیت برای خردسالان نیز اشاره کرد و ادامه داد:  این کلاس های آموزشی توسط ۷ نفر از برترین اساتید قرآنی کشور در طول سال برگزار می شود.

این مقام مسئول همچنین به فعالیت های شاخص در بخش فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و اظهار داشت: این فعالیت ها با افزایش ۲۰ درصدی شرکت کنندگان(کارکنان و خانوادهها) در مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان در سال جاری روبرو شده است.

فضلی خانی همچنین به کسب رتبه های متعدد قرآنی توسط قرآن آموزان منطقه مرکزی در مسابقات قرآن اوقاف، دانش آموزی، بسیج، کارگری و... اشاره کرد و ادامه داد: تشکیل گروه های سرود فرزندان(دختران و پسران) و ساخت نماهنگ های مختلف ملی و مذهبی به منظور پخش و حضور در رسانه های ملی از جمله فعالیت های فرهنگی و قرآنی این شرکت بوده است.

وی همچنین افزایش تعامل با همجواران و روستاییان مسیر خط و برگزاری محافل انس باقرآن در روستا ها را از دیگر فعالیت شاخص در بخش فرهنگی و قرآنی این شرکت دانست.

مدیر شرکت لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی انتقال کالن، پایدار و ایمن نفت خام و فرآورده های نفتی و صیانت از خطوط انتقال نفت وحفظ ارتباط مخابراتی در صنعت نفت را نیز از فعالیت های شاخص خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی دانست و اضافه کرد: مهمترین هدف خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی صیانت، حفظ ایمنی و امنیت ۲۴ ساعته از بیش از ۱۷۰۰ کیلومتر مسیر خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآوده های نفتی در منطقه مرکزی است.

کد خبر 1750908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha