انجمن اولیاء و مربیان مدارس نقش پررنگی در مشارکت انتخابات دارند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: انجمن اولیاء و مربیان مدارس نقش پررنگی در مشارکت انتخابات دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، بهروز میری زاده معاون سیاسی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان  قرچک در نشست اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس قرچک، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی خود را برای آزمونی دیگر آماده می‌کند و قطعا این انتخابات، آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی رقم می‌زند.

وی اظهار داشت: انتخابات در ایران نماد مردم سالاری دینی است و این بار نیز مردم با شرکت در انتخابات ثابت می‌کنند که همچنان پشتیبان نظام و مدافع ارزش‌های آن هستند.

رئیس ستاد انتخابات قرچک با اشاره به راهبرد چهارگانه مدنظر رهبر انقلاب گفت: تمامی مسئولان و دست اندرکاران انتخابات تلاش دارند تا با فراهم کردن کلیه سازوکارهای لازم و حفظ اصل بی‌طرفی، انتخاباتی سالم، امن و رقابتی را با مشارکت حداکثری مردم ایران اسلامی رقم بزنند و قطعا مردم همیشه در صحنه شهرستان قرچک، در این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون می‌آیند.

میری‌زاده با اشاره به نقش مهم و اثرگذار آموزش و پرورش و اولیا در جلب مشارکت آحاد مردم در انتخابات گفت: امروز این باور باید در همه به عینیت رسد که برای داشتن آینده‌ای درخشان، همه باید در انتخابات شرکت کنند و برای تحقق این مهم، به همراهی و همکاری اعضای انجمن اولیا و مربیان که ارتباط مستقیم با خانواده‌ها دارند نیاز است.

معاون سیاسی فرمانداری قرچک تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات پیش رو، فرصتی مناسب برای جامعه است که بتوان از شور و نشاط جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی برای مشارکت هر چه بیشتر افراد جامعه در این آزمون مهم سیاسی استفاده کرد.

کد خبر 1750922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha